گاسپارت: ناهاری که قبل از امضای تمدید رونالدو با بارسا خوردیم، کار را خراب کرد

گاسپارت: ناهاری که قبل از امضای تمدید رونالدو با بارسا خوردیم، کار را خراب کرد

سایت رسمی فوتبالی- خوان گاسپارت، رئیس سابق باشگاه بارسلونا در آستانه دیدار حساس این تیم با اینترمیلان در دور چهارم بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با وب سایت گل دات کام گفتگویی را انجام داده و درمورد مسائل مختلفی از جمله رونالدوی برزیلی که سابقه بازی برای هر دوی این تیمها را داشته، صحبت کرده است.

گاسپارت در مورد رونالدوی برزیلی گفت:« قلب رونالدو بیشتر با بارسلوناست تا رئال مادرید. رونالدو دوست داشت تا در بارسلونا بماند. در بارسا راضی وخوشحال بود و آرزویش تمدید قرارداد با تیم کاتالان بود. ما حتی مدارکی را در حضور خود رونالدو و دو مدیربرنامه هایش نوشتیم. ساعت 3 عصر بود و تصمیم گرفتیم برویم وناهار بخوریم و تمدید قرارداد رونالدو را جشن بگیریم وبعد به دفتر برگردیم ومدارک توافق را امضا کنیم. حتی این توافق را جشن گرفتیم. کار ما اشتباه بود؛ چون اگر به ناهار نمی رفتیم وهمان موقعی که توافق حاصل شده بود، ورقه هارا امضا می کردیم، رونالدو دربارسلونا می ماند.»

او درادامه صحبت هایش گفت:« درهنگام صرف ناهار، اتفاقات عجیبی رخ داد. یکی از دو مدیربرنامه های رونالدو حدودا نیم ساعت غیب شد تا جواب تلفنش را بدهد. پشت خط تلفن موراتی بود. از همان لحظه ای که با رونالدو به توافق رسیدیم، مدیربرنامه های رونالدو حسابی متشنج بودند. به او گفتند که به خانه برود و با او برای امضای نهایی قرارداد تماس خواهند گرفت. من از آنها پرسیدم که آیا نمی خواهند قرارداد را امضا کنند؟ آنها گفتند که چرا..ولی عملکردشان چیز دیگری می گفت. آنها قصد مذاکره مجدد برسر قراردادی که کامل شده بود را داشتند وکاملا واضح بود که به دنبال افزایش رقم مالی هستند. انگار که می خواستند مذاکرات را از ابتدا آغاز کنند.» 

گویا تصمیم برای فسخ این مذاکرات اصلا به مذاق رونالدو خوش نیامد وشخصا با گاسپارت تماس گرفته تا برایش توضیح دهد.گاسپارت ادامه داد:« وقتی مذاکرات مجدد را برسر 5 بندی که آنها درخواست کردند آغاز کردیم،بند ششمی مطرح شد که آن را هم حل کردیم و بعد بند هفتم از راه رسید. من به رونالدو زنگ زدم واو درحالی که گریه می کرد، به من گفت که حالش خوب نیست. ولی مدیربرنامه هایش گفته اند که پیشنهادی به مراتب بهتر از پیشنهاد بارسا دریافت کرده اند و او را متقاعد کرده اند تا به تیم دیگری برود که پول بیشتری به او می دهند.»

به گفته گاسپارت، رونالدو قبل از انتقال به رئال مادرید، قصد داشت تا مجددا به بارسلونا بازگردد. گاسپارت دراین باره گفت:« رونالدو به من گفت که اگر بتوانیم رقمی برابر با رقم پیشنهادی رئال مادرید ارائه دهیم، او بارسلونا را انتخاب خواهد کرد.ولی رقم برایش خیلی مهم بودو ما نتوانستیم چنین بودجه ای را فراهم کنیم. قلب رونالدو بیشتر آبی اناری است تا مادریدی؛ چون خاطرات خیلی خوبی از خاطرات حضورش در بارسا دارد.»

این درحالی است که رونالدو شنبه گذشته به عنوان یکی از مدیران باشگاه وایادولید به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازگشت وشاهد رویارویی تیمش با رئال مادرید، تیم سابقش بود.

6363