دلیل کلوپ برای حذف شکیری به دلایل امنیتی: می خواهیم دور از سیاست فوتبال بازی کنیم

دلیل کلوپ برای حذف شکیری به دلایل امنیتی: می خواهیم دور از سیاست فوتبال بازی کنیم

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ اعلام کرد که ژردان شکیری تصمیم او برای عدم حضور در صربستان و دیدار برابر ستاره سرخ بلگراد را پذیرفته است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی لیورپول تصمیم گرفت تا برای دوری از هر حاشیه سیاسی از حضور این بازیکن در صربستان جلوگیری کند. پس از شادی پس از گل شکیری در جام جهانی در دیدار برابر صربستان و نشان دادن عقاب آلبانی مردم این کشور از او عصبانی شدند. کلوپ اظهار داشت: " این می توانست یک داستان بشود اما ما نمی خواهیم هیچ داستانی کنار داستان فوتبال وجود داشته باشد. به همین دلیل این تصمیم را گرفتیم. ما نیاز داشتیم شرایط را آرام کنیم. نمی توانیم شرایط امشب را پیش بینی کنیم و این کار ما نیست. ما در صربستان هستیم و 100 درصد به آنها احترام می گذاریم. این شرایط جهان است. سیاست همیشه در زندگی یا حداقل در زندگی من تاثیر گذار بوده است. اما ما برای این موضوع این جا نیستیم. ما این جاییم تا فوتبال بازی کنیم. تلاش می کنیم تا تمرکزمان را بر فوتبال قرار دهیم."

کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا شکیری این تصمیم را پذیرفت، پاسخ داد: " بله. بسیاری از زمان ها در زندگی ام درباره فهرست و ترکیب تیم تصمیم گرفته ام و بازیکنان پذیرفته اند. بیانیه ای روی سایت ما قرار دارد که همه می توانند بخوانند. ما اینجاییم تا فوتبال بازی کنیم و تنها تمرکز ما روی همین است. او بازیکن ماست و بازی های زیادی را برای ما انجام خواهد داد اما فردا در تیم حضور نخواهد داشت. "