توخل: امباپه بهترین بازیکن جهان خواهد شد اما باید پیشرفت کند

توخل: امباپه بهترین بازیکن جهان خواهد شد اما باید پیشرفت کند

سایت رسمی فوتبالی - توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، باور دارد کیلیان امباپه می تواند بهترین بازیکن جهان باشد اما هنوز نیاز به پیشرفت دارد.

به گزارش فوتبالی، امباپه 19 ساله تا اینجا در 11 بازی 13 گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رسانده است. این مهاجم با گلزنی برابر لیل به جوانترین بازیکن تاریخ لیگ فرانسه تبدیل شد که توانست 40 گل به ثمر برساند. اما اسطوره بارسلونا و اسپانیا، ژاوی، با زیر سوال بردن این بازیکن مدعی شد که او به بلوغ فوتبالی نرسیده است. توخل روز دوشنبه در واکنش به این صحبت ها از ژاوی حمایت کرد اما مدعی شد که طبیعی است این بازیکن هنوز جای پیشرفت داشته باشد. او در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ناپولی گفت: " طبیعی است که او فضای بهتر شدن را داشته باشد چرا که 19 ساله است. او بی نظیر است. کیلیان یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و می تواند بهترین بازیکن باشد. ژاوی درست می گوید. او باید در تمامی زمینه ها پیشرفت کند. وقتی 19 ساله هستید این موضوع کاملا طبیعی است. "

امباپه و پی اس جی باید سه شنبه در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف ناپولی بروند و این در حالی است که مدافع عنوان قهرمانی فرانسه با یک امتیاز کمتر از تیم ایتالیایی در رده سوم گروه خود قرار دارد. 

1070