سرنخهای دوست صمیمی نیمار در مورد آینده او

سرنخهای دوست صمیمی نیمار در مورد آینده او

سایت رسمی فوتبالی- گانسو ستاره برزیلی دنیای فوتبال، سالها و در دوران نوجوانی یار غار نیمار بود و درباشگاه سانتوس نیز در کنار او توپ می زد. او حالا در صحبت هایی، سرنخ هایی در مورد آینده ستاره برزیلی پاری سن ژرمن داده است.

پائولو انریکه گانسو خیلی خوب نیمار را می شناسد. او در گفتگو با کانال فوتبال کلوب، در مورد آینده نیمار گفته:« آیا نیمار در پاری سن ژرمن خوشحال و راضی است؟ بله می گوید که خوشحال و راضی است. امیدوارم که مدتی طولانی در این تیم بماند.»

گانسو در حال حاضر بازیکن تیم آمیان فرانسه است و به صورت قرضی به سویا منتقل شده و برای این تیم توپ می زند. 

گانسو در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا این احتمال وجود دارد که نیمار را در رئال مادرید ببینیم، اعلام کرد که بسیار بعید است شاهد چنین اتفاقی باشیم. او در این رابطه گفت:« بسیار بعید است نیمار به رئال مادرید بپیوندد. ولی اگر این فرصت برایش فراهم شود، باید در موردش فکر کند. باید در مورد همه چیز فکر کند. دقیقا مثل همان زمانی که پاری سن ژرمن برای خریدش وارد عمل شد. در چنین شرایطی باید مزایا و معایب هر پیشنهادی را سنجید و چنین تصمیمی، اصلا ساده و آسان نیست.»


نیمار در شرایطی که اوضاع در بارسلونا بروفق مرادش بود، با پذیرش پیشنهاد 222 میلیون یورویی پاری سن ژرمن راهی پاریس شد و از ماه های ابتدایی انتقالش به این تیم، همیشه زمزمه هایی درمورد جدایی احتمالی او از تیم پاریسی به گوش می رسد. در طول این مدت رئال مادرید هم دائما درتلاش برای خریدن این ستاره برزیلی بوده وباید منتظر ماند و دید که سرنوشت تلاشهای رئالی ها برای جذب نیمار به کجا خواهد انجامید.

6363