قیمت گذاری وسایل جشن هالووین خانگی کریس رونالدو و جورجینا

قیمت گذاری وسایل جشن هالووین خانگی کریس رونالدو و جورجینا

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس و نامزدش جورجینا رودریگس از چهره های سرشناس اینستاگرام هستند  و هر زمان که تصویری را در صفحه شخصی شان منتشر می کنند، با واکنش های فراوانی روبرو می شوند. یکی از این عکسها که حالا حسابی بحث به راه انداخته، تصویری از جشن هالووین خانوادگی کریس و جورجینا است. در این عکس کریس رونالدو در کنار جورجینا در اتاق بازی کودکانشان همراه با 4 فرزند خانواده حضور دارند و در کنار هم هالووین را جشن گرفته اند.

برنامه «پارتیدو آ پارتیدو»به بررسی قیمت ماسکهای هالووین خانواده رونالدو و اسباب بازیهایی که در اتاق بازی کودکانش قرار داده شده پرداخته است. ماسکی که کریس رونالدو جونیور، پسر بزرگتر کریس، اووا، متئو و آلانا به چهره زده اند هرکدام بین 10 تا 15 یورو قیمت دارد. اما ماسک خود ستاره پرتغالی 54 یورویی است. نکته جالب توجه ماسک هالووینی است که جورجینا به چهره زده؛ قیمت این ماسک ترسناک حدودا 882 یورو است!! رقمی که کمتر کسی حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای خرید یک ماسک ترسناک می شود.


قیمت فرش اتاق حدودا 60 یورو است. و قیمت اسباب بازی ها بین 27 تا 35 یورو. مجموعا 176 یورو اسباب بازی در عکس دیده می شود ولی قیمت ماسک ترسناکی که جورجینا به چهره زده، بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کند.

6363