اعتراف عجیب مهاجم سابق منچستریونایتد؛ اندی کول: از تدی شرینگهام متنفر بودم و با او یک کلمه هم حرف نمی‌زدم!

اعتراف عجیب مهاجم سابق منچستریونایتد؛ اندی کول: از تدی شرینگهام متنفر بودم و با او یک کلمه هم حرف نمی‌زدم!

سایت رسمی فوتبالی – زمانی که به تصاویر اندی کول و تدی شرینگهام در پیراهن منچستریونایتد نگاه می‌کنید، به نظر می‌رسد که آنها دوستانی صمیمی هستند. اما این تنها در ظاهر است. در واقع این دو نفر خارج از میدان یک کلمه هم با هم حرف نمی‌زدند.

کول می‌گوید که ماجرا از سال 1995 آغاز شد، زمانی که او در بازی انگلیس و اروگوئه، اولین بازی ملی‌اش را قرار بود تجربه کند. در آن هنگام او تازه با یونایتد قرارداد امضا کرده بود، و شرینگهام هم بازیکن تاتنهام بود. کول می‌گوید که در آن هنگام اضطراب داشت چون به بزرگ‌ترین آرزویش در میادین داشت می‌رسید و بازی برای انگلیس برای او فوق‌العاده پرمعنی بود.

او می‌گوید: «داشتم به زمین می‌رفتم. 60هزار نفر یا یک چنین تعدادی تماشاگر در ورزشگاه بود. شرینگهام داشت بیرون می‌آمد. انتظار داشتم با من دست بدهد، حرفی بزند، چیزی بگوید. من آماده آن بودم که با او دست بدهم. اما او من را نادیده گرفت. حواسش بود و نادیده گرفت. دلیلش را هم اصلا متوجه نمی‌شدم. اما او سپس دور شد و رفت. من حتی آن آقا را از نزدیک نمی‌شناختم و نمی‌توانستیم مشکلی هم با هم داشته باشیم. ما بازیکنان تیم ملی انگلیس بودیم. این اولین بازی ملی من بود و آن‌وقت ایشان من را نادیده گرفت.

می‌دانید بلافاصله به چه چیزی فکر کردم؟ گفتم خدای من! چند نفر امروز دیدند که تدی شرینگهام این کار را با من کرد؟ من خجالت‌زده شدم. گیج شدم. از آن لحظه فهمیدم که شرینگهام آدمی نیست که با او دوست باشم.

دو سال بعد، در تابستان 1997، وقتی اریک کانتونا از یونایتد رفت، شرینگهام آمد. ما سال‌ها کنار هم بازی کردیم و گل‌های زیادی زدیم. اما یک کلمه هم با او حرف نزدم. یک بار گری پالیستر گفت: می‌دانم با تدی حرف نمی‌زنی و او هم با تو حرف نمی‌زند، اما دست کم کنار هم عالی بازی می‌کنید.»

کول و شرینگهام در سال 2001 یونایتد را ترک کردند.

8444