استقبال ستاره فرانسه از حضور در بوندس لیگا؛ گریزمان در بایرن؟

استقبال ستاره فرانسه از حضور در بوندس لیگا؛ گریزمان در بایرن؟

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان با تمجید از سطح فوتبال آلمان مدعی شد که شاید در آینده به یکی از تیم های بوندس لیگا بیپوندد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسه در دیدار اتلتیکو مادرید و دورتموند که با برتری قاطع 4 - 0 تیم آلمانی همراه بود، به خوبی با کیفیت فوتبال این کشور مواجه شد. در آستانه دیدار برگشت با دورتموند که روز سه شنبه برگزار می شود، مهاجم 27 ساله به قدری تحت تاثیر کیفیت فوتبال آلمان قرار گرفته که اعلام کرد ممکن است در آینده در یکی از تیم های بوندس لیگا به میدان برود. او در گفتگو با کیکر اظهار داشت: " این لیگ در سطحی است که ممکن است من هم روزی در آن بازی کنم اما الان در اتلتیکو حس آرامش دارم. ما پروژه زیبایی در این تیم داریم که من 100 درصد با آن آشنا هستم. می خواهم به باشگاه کمک کنم که رشد کند چرا که آنها نیز به من کمک کردند. ما می خواهیم تاریخ ساز شویم. بوندس لیگا بسیار هجومی است و تیم ها حملات زیادی انجام می دهند. فکر می کنم بورسیا دورتمند نماینده خوبی برای این لیگ است. "

این مهاجم در سال های اخیر بارها به بایرن مونیخ لینک شده است. گریزمان همچنین معتقد است که بوندس لیگا یکی از بهترین لیگ های اروپایی است و پس از لالیگا با لیگ برتر انگلیس هم سطح است. او اضافه کرد: " به نظر من اسپانیا در جایگاه اول قرار دارد. در مرحله یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان تیم های اسپانیایی زیادی حضور دارند. پس از آن لیگ برتر و بوندس لیگا قرار دارند. لیگ برتر محبوب تر است و بیشتر در جهان دیده می شود و بوندس لیگا کمی در سایه قرار دارد اما به همان اندازه استعداد و تیم با کیفیت دارد و تفاوت چندانی با لیگ برتر ندارد. "

1070