احمدی: امیدواریم اشتباهات داوری دست از سر تیم ما بردارد

احمدی: امیدواریم اشتباهات داوری دست از سر تیم ما بردارد

وبسایت رسمی فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: شرایط تیم خوب است، ولی اگر این اشتباهات داوری دست از سر تیم ما برداردفکر می‌کنم ما نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی رحمان احمدی، در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت که با شکست شاگردان تارتار همراه بود، اظهارداشت: خداراشکر شرایط تیم خوب است، ولی اگر این اشتباهات داوری دست از سر تیم ما بردارد فکر می‌کنم ما نتایج بهتری کسب می‌کنیم، چون بازیکنان و کادر تیم ما زحمت می‌کشند و با یک اشتباه داوری همه این زحمات از بین می‌رود.

وی افزود: به هر حال این اشتباهات از نظر روحی هم تاثیر گذار است و امیدوارم داوران نه فقط برای ما بلکه برای همه تیم‌های به حق داوری کنند. ما نمی‌گوییم اشتباهات عمدی است، ولی توقع داریم داوران با تمرکز بیشتری داوری کنند. فکر می‌کنم ساختار داوری ما مشکل دارد، چون همه تیم‌های معترض هستند، ولی با این اعتراض‌ها هم کسی پاسخگو نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی تصریح کرد: بازی با سپیدرود هم بازی بدی نبود و بازی در جمن مصنوعی با طبیعی کمی متفاوت است. سپیدرود هم خوب بازی کرد و موقعیت هم داشت، ولی ما هم از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و به این ترتیب شکست خوردیم. شاید اگر موقعیت‌های ما گل و اشتباهات داوری نبود نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

احمدی در مورد اینکه بعد از چند هفته به ترکیب پارس جنوبی برگشته است، گفت: اول فصل من دچار مصدومیتی شدم و مجبور به جراحی شدم و پس از آنهم که برگشتم دوباره در بازی جام حذفی مقابل پیکان مصدومیتم تشدید شد تا چند هفته‌ای از بازی‌های دور باشم. خدا را شکر این روز‌ها شرایط خوبی دارم و مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل پیکان و تقابل با تیم سابقش خاطرنشان کرد: پیکان تیم خوبی نشان داده و به نظرم بازی سختی در انتظار ما است. درست است که آنها به تراکتورسازی باختند، ولی کادر و بازیکنان خوبی دارند که کار ما را سخت می‌کند. امیدوارم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم، چون نیاز شدیدی به آن داریم. همچنین امیدوارم مسئولان هم کمک کنند تا بازیکنان مطالبات خود را دریافت کنند.

9697