رضاییان: هر ۱۶ تیم لیگ برتر به داوری معترض هستند/ رتبه هشتم برای پارس جنوبی بد نیست

رضاییان: هر ۱۶ تیم لیگ برتر به داوری معترض هستند/ رتبه هشتم برای پارس جنوبی بد نیست

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: به نظر من برای انتخاب داوران در لیگ برتر باید بین کمیته داوران و سازمان لیگ ارتباط وجود داشته باشد و نظر مشورتی از سازمان لیگ گرفته شود.

به گزارش فوتبالی، بهرام رضاییان  در مورد شکست این تیم مقابل سپیدرود رشت گفت: ما اکنون در رده هشتم جدول لیگ برتر هستیم و این برای تیم ما بد نیست اما با توجه به پتانسیلی که تیم ما دارد و بازیکنان با کیفیت  و کادر فنی خوبی داریم می‌توانیم نتایج بهتری هم بگیریم.

وی در مورد اینکه ظاهراً اشتباه داوری در بازی با سپیدرود به ضرر پارس جنوبی رقم خورد، گفت: من نمی‌خواهم موردی در مورد داوری صحبت کنم صحبت من این است وقتی ۱۶ تیم لیگ برتری به داوری معترض هستند یعنی یک جای کار ایراد دارد. نمی‌شود که ۱۶ تیم لیگ برتر مشکل داشته باشند این اشکال و ایراد هم به شخص داوربرنمی‌گردد بلکه باید در سیستم چینش داوری بازبینی صورت بگیرد. به نظر من باید بین کمیته داوران و سازمان لیگ ارتباطی برای انتخاب داوران وجود داشته باشد.

رضاییان افزود: وقتی ما با تیمی مثل سپیدرود که در انتهای جدول قرار دارد روبه‌رو هستیم و بازی حساسی است به نظر من باید داوری با تجربه و میدان دیده برای این مسابقه حساس انتخاب شود. در واقع کمیته داوران باید از سازمان لیگ نظر مشورتی بگیرد و در بازی‌های حساس داوران باتجربه انتخاب کند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی تصریح کرد: نمی‌خواهم باختمان به سپیدرود را گردن داور بیندازم به هر حال حریف از نظر روحی و انگیزشی بهتر از ما بود و پیروز شد. آنها یکدل شده بودند تا اولین برد خود را در رشت به دست بیاورند. شرایط بارندگی هم وجود داشت توپ‌های ما گل نشد و در نهایت یک گل خوردیم این برد را به هواداران سپیدرود تبریک می‌گویم و از هوادارانمان هم عذرخواهی می‌کنم ضمن اینکه از کادر فنی تیم هم حمایت کامل می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که در آینده نتایج بهتری بگیریم.

9697