توئیت طعنه آمیز کروس به شرایط فعلی رئال

توئیت طعنه آمیز کروس به شرایط فعلی رئال

سایت رسمی فوتبالی- بعد از برد رئال در بازی این هفته اش در لالیگا مقابل وایادولید، تونی کروس ستاره آلمانی باشگاه مادریدی توئیتی طعنه آمیز را در صفحه رسمی اش در توئیتر منتشر کرد که اشاره ای به حال و روز نه چندان مساعد رئال در هفته های اخیر داشت.

او شادی اش از این برد را با انتشار تصویری از خودش در زمین چمن، و جمله ای عجیب بازتاب داشت که این توئیت با واکنش های فراوانی در شبکه های اجتماعی روبرو شده. او تصویری از خودش در حال گرم کردن قبل از بازی را منتشر کرده و جمله ای بدین ترتیب در زیر عکس نوشته:« دیروز در یک بازی در لالیگا بردیم»


کروس در شرایطی این پیغام را منتشر کرده که رئال مادرید در پنج بازی اخیرش در لالیگا، تا قبل از مصاف با وایادولید موفق به پیروزی نشده بود و از پانزده امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کرده بود. همین ناکامی های رئال در هفته های اخیر منجر به برکناری جولن لوپتگی از سمت مربیگری این تیم بعد از بازی ال کلاسیکوی ورزشگاه نوکمپ شد. پس از آن سانتیاگو سولاری به صورت موقت هدایت تیم مادریدی را در دست گرفت و کهکشانی ها با حضور او توانستند به روزهای خوش بازگردند وبعد از برد در جام حذفی مقابل ملیا، در رقابتهای لالیگا توانستند وایادولید را شکست دهند و سه امتیاز شیرین کسب کنند.

6363