دیداری که تنها یک دقیقه طول کشید؛ یک اتفاق و ناتمام ماندن دیداری در لیگ هلند!

دیداری که تنها یک دقیقه طول کشید؛ یک اتفاق و ناتمام ماندن دیداری در لیگ هلند!

سایت رسمی فوتبالی- سوت پایان دیدار دو تیم فاینورد روتردام وتیم فنلو تنها دقایقی بعد از آغاز مسابقه به صدا درآمد. این دیدار آخرین دیدار رقابت های این هفته لیگ هلند، اردیویزه بود که تنها 35 ثانیه به طول انجامید و دلیل نیمه تمام ماندن این بازی، رفتن برق ورزشگاه بود. 

هواداران حاضر در ورزشگاه می کوشیدند تا با بهره گیری از چراغ قوه موبایلهایشان به تامین نور ورزشگاه کمک کنند ولی این راهکار مثمر ثمر نبود و آقای باس نیهویس، داور بازی بازی را متوقف کرد. مسئولان ورزشگاه فاینورد 30 دقیقه ای تلاش کردند تا مشکل را برطرف کنند ولی نهایتا آقای نیهویس، تصمیم گرفت تا رسما پایان بازی را اعلام کند؛ چرا که نور طبیعی برای برگزاری بازی کافی نبود.

داور این مسابقه در گفتگو با فاکس اسپورتس گفت:« تعمیر برق ورزشگاه بیش از حد لازم زمان برد و ما مجبور شدیم تا بازی را لغو کنیم. این اتفاقی آزاردهنده بود. قرار براین بود که بازی عصرهنگام برگزار شود و می بینید که چقدر زود هوا تاریک می شود. ریشه مشکل قطع برق هنوز پیدا نشده است.»

اندکی بعد صفحه رسمی باشگاه فاینورد در توئیتر این توئیت را منتشر کرد:« به خاطر مشکلات برق ورزشگاه، دیدار دوتیم فاینورد و فنلو لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.»

یان فان مروویک، مدیر ورزشگاه هم ضمن عذرخواهی دراین رابطه گفت:« ما واقعا متاسفیم. این بدترین کابوس برای مدیر یک ورزشگاه است. مشکلی در مدار برق ورزشگاه پیش آمد و برق ورزشگاه دائما قطع و وصل می شد. مشکل در منبع تغذیه برق نبود. این برای تمام افرادی که به ورزشگاه آمده بودند آزار دهنده وناراحت کننده است. باید صادقانه بگویم که ما احساس ناامیدی می کنیم ولی متاسفانه نتوانستیم مشکل برق را حل کنیم.»

مسئولان فدراسیون فوتبال هلند روز دوشنبه با نمایندگان دوباشگاه دیدار خواهند کرد تا تاریخی را برای برگزاری مجدد این دیدار تعیین کنند.

جیووانی فان برونهورست، سرمربی فاینورد هم در صحبتهایی گفت:« بازی بدون نور، گزینه پیش روی ما نبود. چون ما کلی تلاش کرده بودیم و برای شروع بازی کاملا آماده بودیم. اما این اتفاق افتاد و بعد از یک دقیقه برق ورزشگاه رفت. بزرگترین بازنده این بازی، هواداران هستند.»

6363