پادرمیانی رئیس جمهور آرژانتین برای بازگشت مسی به تیم ملی

پادرمیانی رئیس جمهور آرژانتین برای بازگشت مسی به تیم ملی

سایت رسمی فوتبالی- مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور آرژانتین یکی از فوتبال دوست ترین روسای جمهوری تاریخ این کشور و دنیاست. همین اتفاق سبب شده تا آقای ماکری در صحبت هایی خواهان بازگشت لیونل مسی به تیم ملی کشورش شود. او سالها قبل از آنکه رییس جمهور آرژانتین شود، اولین بار در باشگاه بوکاجونیورس طعم قدرت و ریاست را چشیده بود وپس از آن تدریجا وارد دنیای سیاست شد. حالا در شرایطی که کشور آرژانتین در زمینه های مختلفی دچار بحران شده است، ماکری در تلاش است تا دست کم مشکل فوتبال کشورش را تاحدودی حل کند.

رئیس جمهور آرژانتین در صحبت هایی دراین رابطه گفته:« من دوست دارم که بهترین بازیکن دنیا به تیم ملی بازگردد. داشتن او در طول سالها، فوق العاده بود. خیلی وقتها تا یک قدمی انجام کارهای مهم وفتح جامهای بزرگی پیش رفتیم ولی درعین حال بر این باور هستم که باید همه بازیکنان با هم متحد باشند؛ تیم را بازسازی کنند. جوانان وارد عمل شوند و مسی به تیم بیاید یا تیم وجهه متفاوتی بیابد.»

آقای ماکری این صحبتها را درگفتگو با فاکس رادیو بر زبان آورد. این درحالی است که لیونل مسی برای سومین بار متوالی دراردوهای تیم ملی آرژانتین حضور نخواهد داشت. این بار در جریان وقفه بازی های ملی در ماه نوامبر، شاهد غیبت لئو در اردوی آلبی سلسته خواهیم بود. به زودی تیم ملی آرژانتین در شهر بوئنوس آیرس به مصاف مکزیک خواهد رفت. البته این روزها تمرکز چندانی روی این موضوع نمی شود؛ چرا که هیجان بازیهای کوپا لیبرتادورس و مصاف بوکاجونیورس و ریورپلاته فوتبال دوستان آرژانتینی را حسابی سرگرم کرده. اما با شروع سال 2019، همه درمورد مسی وتیم ملی آرژانتین صحبت خواهند کرد وهمه امیدوار به بازگشت او به اردوی آلبی سلسته خواهند بود. از زمان اتمام جام جهانی 2018 در روسیه، لیونل مسی دیگر حتی یک کلمه درمورد آینده اش در تیم ملی کشورش صحبتی نکرده و مشخص نیست که چه زمانی دوباره پیراهن آرژانتین را به تن خواهد کرد یا اینکه آیا برای همیشه از فوتبال ملی خداحافظی کرده است یا نه؟

6363