رکوردی تاریخی برای آگوئرو با پیراهن سیتی و رسیدن به رونی و آنری

رکوردی تاریخی برای آگوئرو با پیراهن سیتی و رسیدن به رونی و آنری

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو آگوئرو با گلی که دربازی روز یکشنبه تیمش مقابل ساوثهمپتون به ثمر رساند توانست رکورد جالب توجهی را به نام خودش ثبت کند. او حالا سومین بازیکن در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس است که توانسته به رکورد 150 گل با پیراهن یک تیم در لیگ انگلیس برسد. 

بدین ترتیب نام این ستاره در تاریخ رقابت های لیگ برتر و باشگاه منچسترسیتی جاویدان شد. تا پیش از او، تنها تیری آنری با پیراهن آرسنال و وین رونی با پیراهن منچستریونایتد موفق شده بودند تا با پیراهن یک تیم در لیگ برتر به رکورد 150 گل برسند و حالا سرخیو آگوئرو با پیراهن سیتی موفق به انجام این کار شده است. البته آگوئرو حالا این فرصت را دارد تا بتواند خودش را به رکورد این دوبازیکن برسد. تیری آنری مجموعا 175 گل با پیراهن آرسنال به ثمر رسانده بود و رکورد وین رونی زدن 183 گل با پیراهن یونایتد است. 

آگوئروی آرژانتنیی در 217 حضورش در بازیهای لیگ برتر با پیراهن سیتی موفق به زدن 150 گل برای این تیم شده. او در سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست وتنها بازیکنی که موفق شده تا 150 گل در لیگ برتر را در بازیهای کمتری در مقایسه با آگوئرو به ثمر برساند آلن شیرر است که با پیراهن نیوکاسل و بلکبرن،در 212 بازی به 150 گل رسیده بود.


ستاره آرژانتینی سیتی در نوامبر سال 2017 و با گلزنی مقابل ناپولی توانست برترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی لقب بگیرد.

دویستمین گل او درتمامی تورنمنتها با پیراهن منچسترسیتی هم در ماه آگوست و در برد این تیم مقابل چلسی در کامیونیتی شیلد از راه رسید.

گلی که آگوئرو در بازی با ساوثهمپتون به ثمر رساند، دهمین گل او در تمامی تورنمنتهای این فصل با پیراهن سیتی است و حالا نام او در کنار ادن هازارد وپیر امریک آئوبامیانگ،هرکدام با 7 گل در جدول برترین گلزنان لیگ برتر دیده می شود.

 6363