سه سال بعد از درگذشت همسرش؛ فردیناند دوباره داماد می شود

سه سال بعد از درگذشت همسرش؛ فردیناند دوباره داماد می شود

سایت رسمی فوتبالی- زندگی ریو فردیناند بازیکن سابق منسچتریونایتد، در سال 2015 با تراژدی بزرگی روبرو شد. در آن سال همسر او به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از دنیا رفت و از آن به بعد ریو فردیناند هم پدر سه فرزندش بود وهم مادرشان. اما حالا و با گذشت سه سال بعد از این اتفاق تلخ، فردیناند تصمیم گرفته تا دوباره ازدواج کند ودو سال بعد از آشنایی با نامزدش کیت رایت، به زودی جشن ازدواجشان را برپا خواهند کرد.

او و نامزدش با انتشار عکسی دراینستاگرام، از لحظه خواستگاری فردیناند از کیت رایت در حضور سه فرزند فردیناند، روی باند هلیکتوپتر هتلی در ابوظبی، این خبر را اعلام کردند. فردیناند زیر این عکس نوشت:« او بله را گفت. هرگز نخواهم دانست که این سه فرزند چطور توانستند راز ورمزهایشان را نگه دارند.» کیت رایت هم نوشت:«پایانی ایده آل برای تعطیلاتمان. پاسخ چیز دیگری به جز "بله" نمی شد.»

در اوایل سال 2017 بود که کیت رایت با ریوفردیناند آشنا شد و حالا آنهابه زودی جشن ازدواجشان رابرگزار خواهند کرد. روزنامه سان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که ربکا الیسون، همسر فقید فردیناند ومادر فرزندانش از او خواسته بود تا بعد از درگذشت او، برای خودش همسری بیابد. خود فردیناند هم دراین رابطه گفته:«ربکا درهفته های آخر زندگی اش، به دوست صمیمی اش لیسا چیزهایی گفته بود. چند ماه بعد از درگذشت ربکا، لیسا این صحبتها را به من انتقال داد و گفت:"ربکا به من(لیسا) گفت که از تصور دیدن ریو با فرد دیگری می میرد، ولی چیز دیگری است که بیشتر او را عذاب می دهد..فکر کردن به تنهایی ریو...او گفت که دلش نمی خواهد ریو را ناراحت ببیند ومی خواهد او را خوشحال بیابد.»

حالا کیت رایت خوشبختی را به فردیناند هدیه داده. او دراوایل سال 2018 درگفتگو با روزنامه تایمز گفته بود که آنها تصمیم به ازدواج گرفته اند ولی عجله ندارند؛ چرا که مهمترین نکته برایشان فرزندان فردیناند هستند. او دراین رابطه گفته بود:« آشنایی من با کیت باعث شده که حالا یک زن در خانه مان باشد. گاهی وقتها بچه ها مرا رها می کنند وطرف کیت می روند تا با او باشند. درطول این سالها مجبور شدم تا خیلی صبور باشم؛ این چیزی است که کمتر درذات مردها یافت می شود. فکر می کنم که بودن یک فرد دیگر درخانه، به ویژه اگر یک خانم باشد که فرد ملایم تری است، برای بچه ها بسیار مهم است.»

کیت هم چندماه پیش در گفتگو با دیلی میل درمورد ارتباطش با فردیناند گفته بود:«من عاشق ریو هستم و وقتی با فرزندانش آشنا شدم، عاشق آنها هم شدم. این بچه ها می خواهند یک خواهر یا برادر کوچولوی دیگر هم داشته باشند. البته باید بگویم که مادر فقط یکی است و غیرقابل جایگزی است. ما هرسال سالروز تولد ربکا را جشن می گیریم وباهم به قبرستان می رویم. بابچه ها درمورد مادرشان صحبت می کنیم والبته من بیشتر از بچه ها مادرشان را می شناسم.»

ربکا الیسون، همسر سابق فردیناند درسن 34 سلگی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت و فردیناند اخیرا در یک مستند تلویزیونی به نام «مادر وپدر بودن» گوشه های دردناکی اززندگی اش بعداز از دست دادن ربکا را به تصویر کشید.

6363