تعداد گلهای سوارس بیشتر از تمام مهاجمان رئال مادرید

تعداد گلهای سوارس بیشتر از تمام مهاجمان رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا با دو گلی که در مصاف تیمش با رایو وایه کانو به ثمر رساند، توانست نامش را به تنهایی در صدرجدول برترین گلزنان لالیگا ثبت کند. او تابه اینجای رقابت های این فصل لالیگا 9 گل به ثمر رسانده و جالب اینجاست که تعداد گلهایش بیشتر از مجموع تمام گلهای مهاجمان رئال مادرید است.

در صدر جدول گلزنان این فصل لالیگا نام سوارس با 9 گل در رده اول دیده می شود و استوانی (بازیکن خیرونا) و آسپاس مهاجم سلتاویگو 8 گله هستند. البته آنها امروز این شانس را دارند تا بتوانند با گلزنی در بازی های تیمشان خودشان را به سوارس رسانده و یا حتی از او پیشی بگیرند.

سوارس در دو بازی اخیر بارسلونا در لالیگابا گلزنی توانست، عنوان برترین گلزن این فصل تیم کاتالان را مال خود کند. هت تریک او در بازی ال کلاسیکو باعث شد تا بارسلونا بتواند بردی به یادماندنی را مقابل رئال مادرید رقم بزند ودو گل سوارس در بازی با رایووایه کانو، نام او را به عنوان برترین گلزن این فصل بارسا وهمچنین لالیگا ثبت کرد. 


نکته جالب توجهی که در بازی سوارس در مصاف با رایو وایه کانو دیده شد، این بود که او در غیاب مسی توانسته لیدر خوبی برای تیم کاتالان باشد و راندمان بازی اش به مراتب افزیش یافته. در بازی شنبه شب بارسا مقابل رایو، سوارس 4 شوت درچارچوب داشت که دو تا از این شوتها تبدیل به گل شدند.یک شوت دیگر توسط دروازه بان حریف مهار شد وشوت چهارم به تیرک برخورد کرد. یعنی دقت عمل او درمقابل دروازه حریف دراین بازی 67% بود.

نکته دیگری که نشان از شرایط خوب سوارس و افت خط حمله رئال مادرید دارد این است که تعداد گلهای مهاجم اروگوئه ای بارسا دراین فصل لالیگا، بیشتر از مجموع گلهای مهاجمان باشگاه مادریدی بوده. سوارس تابه اینجا 9 گل در لالیگا به ثمر رسانده  و سه مهاجم رئال روی هم رفته به 8 گل رسیده اند: بیل 4 بار موفق به گلزنی شده، بنزما 3 گل و مارکو آسنسیو تنها 1 گل.

6363