سه تیم شگفتی‌ساز اروپا را بشناسید

سه تیم شگفتی‌ساز اروپا را بشناسید

سایت رسمی فوتبالی – فصل 19-2018 در حال پیگیری است. در حالی که باشگاه هایی مثل رئال مادرید و بایرن مونیخ با کسب نتایج دور از انتظار به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اند اما برخی از باشگاه ها نیز فراتر از حد انتظارات ظاهر شده اند. سه باشگاه شگفتی ساز فصل 19-2018 را بررسی می کنیم:

1- مون‌پلیه: این باشگاه در حال حاضر در رده سوم جدول پشت سر لیل و پاریسن ژرمن قرارداد دارد که نسبت به فصل گذشته پیشرفت محسوسی داشته اند. مون پلیه رکورد 10 بازی بدون شکست در لیگ فرانسه را داشته و خط دفاعشان با دریافت فقط هفت گل در یازده بازی و ثبت شش کلین شیت روند بی نظیری داشته است. آنها در کنار پی اس جی بهترین خط دفاعی را دارند. آنها حالا بازی مشکلی مقابل مارسی خواهند داشت.


2- آلاوس: این تیم اسپانیایی در حال حاضر در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته است. این تیم اسپانیایی در حال حاضر فقط چهار امتیاز کمتر از بارسلونا دارد و بردهای درخشانی مقابل رئال و اسپانیول کسب کرده است.آنها در این فصل فقط 9 گل دریافت کرده اند در حالی که به طور مثال رئال و بارسا 14 بار دروازه شان باز شده است.

3- بورنموث: این تیم انگلیسی در این فصل در یازده بازی 20 گل زده یعنی از یونایتد و تاتنهام بیشتر گل زده اند. کالوم ویلسون و جاشوا کینگ، مهاجمان این تیم ده گل زده اند و روند بی نظیری داشتند. ادی هو سرمربی این تیم هوش فنی فوق العاده ای دارد. او نزدیک به 400 بازی در تیم انگلیسی داشته که در سال 2015 جایزه مربی برتر دهه را از آن خود کرد.