دست سازمان لیگ هم بسته بود و اعتراضی به لغو بازی با پرسپولیس نداشتیم

دست سازمان لیگ هم بسته بود و اعتراضی به لغو بازی با پرسپولیس نداشتیم

وبسایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی دست سازمان لیگ برای برنامه ریزی بازی های عقب افتاده پرسپولیس بسته است به لغو بازی با این تیم اعتراضی نکردیم. 

به گزارش فوتبالی، رضا فتاحی در مورد شرایط سپاهان برای بازی روز جمعه مقابل سایپا گفت: برای این بازی سه بازیکن مصدوم داریم که ایران پوریان و خالد شفیعی قطعا به بازی نمی رسند. ایران پوریان تازه از روز گذشته تمرین خود را آغاز کرده است و خالد شفیعی هم از ناحیه کمر مصدوم است و فعلا مشغول مداوای خودش است. همچنین کی‌روش استنلی هم از ناحیه کتف مصدوم شده که البته فکر نمی کنم او برای بازی روز جمعه مشکلی داشته باشد.

سرپرست سپاهان همچنین در مورد لغو بازی این تیم مقابل پرسپولیس در تاریخ دوم آذر و از هفته دوازدهم لیگ گفت: دست سازمان لیگ هم برای برنامه ریزی بازی های عقب افتاده پرسپولیس بسته است و به همین دلیل وقتی به ما اعلام کردند که می خواهند دیدارمان با پرسپولیس را لغو کنند اعتراضی نکردیم. ما در آن تاریخ مقابل ماشین سازی از هفته سیزدهم به میدان می رویم. 

فتاحی همچنین در مورد مسائل داوری در لیگ گفت: ما فقط از کمیته داوران می خواهیم که عدالت را رعایت کنند. ما هم می دانیم اشتباه داوران سهوی است اما باید عدالت رعایت شود. 

9697