کواچ: بعد از تساوی برابر فرایبورگ عصبانی و ناراحت بودیم

کواچ: بعد از تساوی برابر فرایبورگ عصبانی و ناراحت بودیم

سایت رسمی فوتبالی - نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شد که تیمش بعد از دریافت گل تساوی در لحظات آخر دیدار برابر فرایبورگ بسیار عصبانی و ناراحت بود.

به گزارش فوتبالی، گل دقیقه 89 فرایبورگ در آلیانز آرنا باعث شد که بایرن مونیخ بار دیگر موفق به کسب پیروزی نشود و حالا 4 امتیاز از صدرنشین بوندس لیگا، بورسیا دورتموند، عقب افتاده است. کواچ که بار دیگر تحت فشار قرار گرفته است، مدعی شد که دریافت گل تساوی در دقایق پایان بسیار برای بایرن مونیخ سخت بود. او در یک کنفرانس خبری گفت: " در برابر آگزبورگ در دقیقه 89 امتیاز از دست دادیم و در برابر فرایبورگ نیز این اتفاق تکرار شد. حالا 4 امتیاز از دست داده ایم. ما از این بابت عصبانی و ناراحت هستیم. این ورزش و زندگی است. باید سه روز دیگر در بازی بعدی به میدان برویم و می خواهیم پیروز بازی باشیم. "

کواچ معتقد است که برای بایرن از دست دادن صدرنشینی و عدم کسب پیروزی در چهارمین بازی متوالی از 10 هفته این لیگ غیر قابل قبول است. او اظهار داشت: " در نیمه دوم ما مدام در محوطه جریمه فرایبورگ بودیم. باید توجه می کردیم چون آنها دو مهاجم داشتند که می توانستند توپ ربایی کنند و بقیه بازیکنان نیز در این ضد حمله آنها را همراهی کنند. گانتر در بال های بسیار فعال بود. "

1070