مصدومیت جهانبخش در شب شکست برایتون

مصدومیت جهانبخش در شب شکست برایتون

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس تیم برایتون که مثل سه مسابقه اخیرش علیرضا جهانبخش را از ابتدا در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم گودیسون پارک مهمان اورتون رده دهمی بود.

در دقیقه ۲۵ بعد از ارسال علیرضا جهانبخش از روی کرنر سمت راست زمین، کورت زوما توپ را با ضربه سر دفع کرد که همین کار موجب ضد حمله برای این تیم شد و در نهایت با پاس در عمق گیلفی سیگوردسون و شوت پای چپ ریچارلیسون دروازه برایتون باز شد.

جهانبخش مجددا کرنر دیگری در دقیقه ۳۶ زد که این بار کوتاه کار کرد و به سولی مارچ پاس داد که ارسال دقیق او را لوئیس دانک، مدافع پیشتاخته برایتون با ضربه سر زد و موفق شد گل تساوی برایتون را به ثمر رساند.

نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید ولی در دقایق ۵۰ و ۷۷ سیموس کولمن و ریچارلیسون موفق به گلزنی برای اورتون شدند تا یاران جهانبخش این مسابقه خارج از خانه را با شکست ۳ بر یک پشت سر گذاشته و با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرند.

برایتون در سه هفته اخیر که علیرضا جهانبخش را به‌عنوان یار ثابت در ترکیب داشت به سه برد متوالی مقابل وستهم، نیوکاسل و ولورهمپتون رسیده بود ولی امشب در حضور ملی پوش ایرانی خود نتوانست به پیروزی مقابل اورتون دست پیدا کند.

ستاره ایرانی برایتون که برخلاف عملکرد درخشان فصل قبل در لیگ اردیویسه هلند برای آلکمار، هنوز موفق به گلزنی یا دادن پاس گل در لیگ برتر انگلیس نشده، بعد از برخورد با یری مینا از ناحیه کشاله ران پای راست احساس درد کرد و با وجود در جریان بودن مسابقه و سه تعویضی که تیمش انجام داده بود، از زمین خارج شد.