صنعت نفت آبادان صفر- فولاد خوزستان صفر/ دربی بی حاصل

صنعت نفت آبادان صفر- فولاد خوزستان صفر/ دربی بی حاصل

وبسایت رسمی فوتبالی- دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش وبسایت فوتبالی، در دومین روز از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به میدان رفتند که  این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. 

داور: پیام حیدری    

کمک ها: بابک داوری – علی دودانگه – علی صفایی

کارت زرد: مهرداد هدایتیان (60) از فولاد

کارت قرمز: فرزاد جعفری (61) از فولاد 

گل: 

ترکیب صنعت نفت آبادان:

شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم، طالب ریکانی، جعفر سلمانی و رضا جبیره

سرمنربی: سرجیو


ترکیب فولاد خوزستان

احسان مرادیان، پیمان شیرزادی، میلاد بدرقه، عبدالله کرمی، فرزاد جعفری، امید صیدآلی، فرشاد سالاروند، مهرداد هدایتیان، حسن بیت‌سعید، سينا مريدی، لوسیانو پریرا

سرمربی: ایلی استان


لحظات حساس

دقیقه 4: پاس در عمق کرار جاسم، رضا جبیره را صاحب توپ کرد و ضربه او در موقعیت تک به تک با واکنش عالی احسان مرادیان همراه شد.

دقیقه 20: شوت زمینی فولادی ها از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 28: این بار فولادی ها از عمق حرکت کردند و فرزاد جعفری صاحب یک موقعیت شد که توپ پس از عبور از دروازه بان، توسط مدافعان از روی خط دروازه برگشت داده شد.

 دقیقه 45: سانتر صنعت نفتی ها با یک ضربه سر همراه شد و مرادیان توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 78: سانتر بازیکنان فولاد به ضربه سر حسن بیت سعید منجر شد که با عکس العمل عالی شهاب گردان به کرنر رفت.

دقیقه 81: شوت فرشاد سالاروند به دست بازیکن صنعت نفت برخورد کرد و پیام حیدری اعلام پنالتی کرد. اما پس از اعتراض بازیکنان صنعت، داور با کمک خود مشورت کرد و در نتیجه پنالتی را برگرداند.

 دقیقه 90: زمانی که حسین بغلانی آماده ورود به زمین به عنوان یار تعویضی بود، با لحن تندی به داور چهارم گفت که زودتر تابلو را آماده کند. داور چهارم هم همین مسئله را به داور انتقال داد و باعث شد پیام حیدری، حسین بغلانی را قبل از ورود به زمین اخراج کند.

حاشیه های بازی:

* حدود ۲۵۰۰ هوادار با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک نظاره می‌کنند.

* حدود ۱۰۰ هوادار فولادی به ورزشگاه تختی آبادان آمدند و برخلاف یکی دو سال گذشته که معمولاً در ورزشگاه دچار درگیری با هواداران میزبان بودند امروز بدون دغدغه تیم خود را تشویق می‌‌کنند.

* دمای هوای آبادان ۲۹ درجه بالای صفر و بسیار گرم است.

* کادر فنی دو تیم قبل از شروع بازی به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.

* جایگاه خبرنگاران امکانات کمی دارد و دیر رسیدن لیست به دست خبرنگاران، نبود اینترنت و حضور افراد متفرقه باعث نارضایتی اصحاب رسانه شده است.

7655