کاسیاس: در سال‌های آخر به من در رئال‌مادرید ظلم کردند

کاسیاس: در سال‌های آخر به من در رئال‌مادرید ظلم کردند

حرف‌های زیادی دارم و سکوت می‌کنم

کاسیاس: در سال‌های آخر به من در رئال‌مادرید ظلم کردند

دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال اسپانیا و تیم پورتو پرتغال دا واکنش به حمایت عجیب پرس از مورینیو گفت: در سالهای آخر به من ظلم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایکر کاسیاس اسطوره فوتبال اسپانیا و ستاره محبوب و مردمی این کشور در چند هفته اخیر بارها در قبال اظهارات مدیر عامل باشگاه رئال مادرید مجبور به مصاحبه شده و این بار وقتی حمایت فلورنتینو پرس را از مورینیو مشاهده کرده نتوانسته در مصاحبه اختصاصی با نشریه پاپل سکوت کند. هر چند او همواره بر این نکته تاکید دارد که باید سکوت کند و حرفهای دلش را به رسانه‌ها نرساند اما اتفاقی که رخ می‌دهد عکس ادعای اوست.

خبرنگار پاپل از کاسیاس درباره سالهای آخر حضورش در رئال مادرید می‌پرسد و ایکر می‌گوید: خیلی ساده می‌شود همه چیز را انکار کرد، پرس شک ندارد که من علیه رئال مادرید حرف نمی‌زنم و کاری نمی‌کنم که برای باشگاهم و هواداران باشگاهم دردسرساز باشد، بنابراین خیلی راحت علیه من حرف می‎‌زند و از کسی حمایت می‌کند که در حق من ظلم کرده و مرا برای جدایی از مادرید تحت فشار گذاشته است، او درست فکر می‌کند، مشخص است که من علیه رئال مادرید حرف نمی‏‌زنم و اکنون نیز فقط می‌گویم که حرفهای زیادی دارم اما این حرفها را بگویم که چه شود؟ برای که بگویم؟ برای هوادارانی که سرمربی موفق تیمشان، دل بوسکه در اوج اخراج شد و تنها چند روز بعد در مراسم معارفه مربی بعدی به جشن و پایکوبی پرداختند؟ برای هواداران باشگاهی حرف بزنم که تیم فوتبالشان در دو ماه 7 مدیرعامل عوض کرد و مقابل بارسلونا تحقیر شد اما هیچ اعتراضی نداشتن؟

 

کاسیاس در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالهای آخر حضورش در رئال مادرید گفت: همان کاری که با رائول کردند در پروژه تخریب من نیز در پی گرفتند. نیمکت نشینی معمولا دلیل دارد، مثلا بدتر بازی کردن یا مصدومیت یا بی انضباطی و بی اخلاقی اما از مربیان وقت رئال مادرید بپرسید که چرا رائول نیمکت نشین شد؟ چرا مورینیو حتی در جریان تمرین هم به سمت من نمی‌آمد و با من همیشه مشکل داشت؟

ایکر کاسیاس در بخش مهمی از سخنان خود به حرفهای اخیرش اشاره کرد و گفت: هرگز از چیزهایی که گفتم پشیمان نیستم، وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، همان وب سایتی که با حمایت مالی من و رائول و چند بازیکن دیگر راه اندازی شد و رشد کرد در توصیف من از اصطلاح "خائن" استفاده کرده و این برای من قابل هضم نویست!

کاسیاس ادامه داد: خیلی راحت است که مدیرعامل باشگاه رئال مادرید باشی و مقابل خبرنگاران قرار بگیری و بگویی: کاسیاس اعتبار و اسطوره رئال مادرید است!

من هیچ ادعایی ندارم و معلوم است که اسطوره نیستم اما از پرس می‌خواهم نه از من تعریف کند و نه به من اهانت کند. هواداران رئال مادرید فریب این فضای رسانه‌ای را نمی‌خورند هرچند در این مورد هم شک دارم. در کل ترجیح می‌دهم سکوت کنم و چیزهایی را که می‌دانم و در چند سال گذشته دیده‌ام هرگز نخواهم گفت.