رکورد شکنی PSG با شکست دادن لیل (عکس)

رکورد شکنی PSG با شکست دادن لیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که در 11 دیدار ابتدایی شان در رقابت های این فصل به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم توانستند مقابل لیل، نزدیک ترین تعقیب کننده شان به برتری برسند و یک رکورد تاریخی را به جا بگذارند.

پی اس جی با پیروزی امشب به اولین تیم در تاریخ 5 لیگ بزرگ اروپایی تبدیل شد که در هر 12 دیدار ابتدایی اش در یک فصل، به پیروزی رسید.

پاریسی ها در حالی به این برد دست پیدا کردند که بازی تا دقیقه 70 با تساوی بدون گل در جریان بود تا اینکه کیلیان امباپه توانست قفل دروازه حریف را باز کند. روی پاس عمقی نیمار بود که امباپه پشت محوطه جریمه لیل صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق و فنی، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

14 دقیقه بعد، نیمار حساب کار را 2-0 کرد. ستاره برزیلی که خود حرکت را از میانه زمین لیل آغاز کرد، بعد از یک و دو با امباپه، با یک شوت تماشایی، دروازه لیل را باز کرد.

تلاش بازیکنان میهمان برای جبران گل های خورده، به تک گل این تیم در دقیقه 90+3 توسط په په از روی نقطه پنالتی منجر شد اما این تک گل نتوانست مانع از پیروزی پاری سن ژرمن شود. با این پیروزی، پی اس جی 36 امتیازی شد و فاصله اش با لیل به 11 امتیاز افزایش پیدا کرد.