سولاری تا وقتی رئالی ها بتوانند پوچتینو را به خدمت بگیرند،مربی رئال می ماند

سولاری تا وقتی رئالی ها بتوانند پوچتینو را به خدمت بگیرند،مربی رئال می ماند

سایت رسمی فوتبالی- روز جمعه در کنفرانسی خبری از سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید این سوال پرسیده شد که آیا اگر تیمش در سه بازی پیش رو با حضور او به پیروزی برسد، در سمت سرمربیگری رئال ابقا خواهد شد یا خیر؟ این سرمربی آرژآنتینی درپاسخ به این سوال گفت:« برنامه مشخصی نداریم. ما فعلا به بازی بعدی نگاه می کنیم. تمرکزمان فقط روی این بازی است. شاید این حرف کلیشه ای به نظر برسد. ولی به نظرم اگر اینطور شود خوب خواهد بود.»

این روزها سران باشگاه مادریدی همچنان در جستجوی سرمربی مدنظرشان هستند واگرچه که گزینه های متفاوتی روی میز هستند ولی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده. بدین ترتیب این احتمال وجود دارد که اگر رئال در بازی پیش رو مقابل وایادولید، ویتوریا و سلتا به پیروزی برسد، تا پایان فصل سانتیاگو سولاری را روی نیمکت مربیگری تیم مادریدی ببینیم.

استیو مک من من، ستاره سابق رئال مادرید وکارشناس فعلی دنیای فوتبال هم اینگونه فکر می کند. او براین باور است که رئالی ها به زودی سولاری را به عنوان سرمربی رسمی تیمشان معرفی خواهند کرد تا در نهایت بتوانند گزینه ایده آلشان را برای سرمربیگری تیم بیابند. از نظر او رئالی ها تلاش خواهند کرد تاگزینه ای که تابستان گذشته به دنبالش بودند را به خدمت بگیرند: مائوریسیو پوچتینو.

مک من من در گفتگو با بین اسپورت گفت:« فکر می کنم رئالی ها تا زمانی که بتوانند پوچتینو را به خدمت بگیرند، مسیر را با سولاری ادامه خواهند داد. رئال فاصله کمی تا بازگشت به مسیر موفقیت دارد. اگر سولاری در بازیهای پیش رو موفق باشد، می تواند این مسیر را ادامه دهد و پرس روی او حساب بازخواهد کرد. اوضاع مثل زمانی می شود که زیدان هدایت تیم را در دست گرفت و با کسب نتایج مطلوب سرمربی تیم ماند. این اتفاق در موردسولاری هم رخ خواهد داد. البته او شخصیتی متفاوت با زیدان دارد ولی فکر می کنم رئالی ها با او کارشان را ادامه خواهند داد تا اینکه در نهایت بتوانند پوچتینو را به خدمت بگیرند.»

این اسطوره انگلیسی براین باور است که سولاری با کسب نتایج مطلوب در بازی های پیش رو می تواند به عنوان سرمربی رسمی رئال معرفی شود و حتی ممکن است ماجراجویی اش با رئال طولانی تر شود:«بعید می دانم که رئال امسال به موفقیتی برسد. سولاری به موفقیت نیاز دارد. آنها درجایگاهی پائین تر بارسلونا در لالیگا هستند و بعید به نظر می رسد که بتوانند در لیگ قهرمانان اروپا هم کار خاصی انجام دهند. مگر اینکه در بازار زمستانی خرید فوق العاده ای داشته باشند و خوش شانسی بیاورند. درغیراین صورت بعید می دانم که رئال موفقیتی کسب کند و اگر در او درکارش موفق نباشد، حداکثر درتابستان از سمت مربیگری رئال کنار خواهد رفت.»

6363