یحیی گل‌محمدی: پیش‌بینی یک بازی سخت مقابل نساجی را می‌کردیم

یحیی گل‌محمدی: پیش‌بینی یک بازی سخت مقابل نساجی را می‌کردیم

وبسایت فوتبالی- یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده به این نکته اذعان کرد که تیمش یک بازی سخت را مقابل نساجی پشت سر گذاشته است.

یحیی گل‌محمدی پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی خواهیم داشت. فکر می‌کنم در نیمه اول از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده کردیم و بازی در دست‌مان بودیم.  ما در نیمه اول گل هم زدیم، اما در شروع نیمه دوم استرس زیادی به ما وارد شد، چرا که می‌خواستیم سه امتیاز را هر طور شده ببریم.

«باید به بازیکنان‌مان تبریک بگویم به خاطر روحیه بردی که داشتند.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: ما از فرصت‌ها خوب استفاده کردیم و امروز یک تیم فرصت‌طلب نشان دادیم. این نشان‌دهنده بزرگی بچه‌های ماست که از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند، استفاده می‌کنند. از هواداران هم تشکر ویژه‌ای دارم که سه امتیاز امروز را مدیون آنها هستیم و امیدوارم حمایت‌شان ادامه داشته باشد. از استاندار خراسان رضوی هم تشکر می‌کنم، چرا که بخشی از مشکلات ما را حل کرد. امیدوارم این روند حمایتی از تیم ما ادامه داشته باشد. به نکونام هم بابت ساختن چنین تیمی تبریک می‌گویم. نتیجه نسبت به فوتبالی که هر دو تیم نشان دادند، غیرمعمول بود. از بچه‌های خودمان هم که با جان و دل بازی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

ادامه دارد ...