پنج مهاجم زیر نظر بارسلونا

پنج مهاجم زیر نظر بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی – لوییس سوارس در ژانویه 32ساله می‌شود و بارسلونا به دنبال یافتن جانشینی برای او در آینده است.

این مهاجم اروگوئه‌ای گفته که به دلیل سنی که دارد، طبیعی است که باشگاه کاتالان بخواهد یک مهاجم بخرد.

او از سال 2014 که به بارسلونا پیوسته، در 212 مسابقه رسمی 158 گل به ثمر رسانده که سه گل اخیرش مقابل رئال مادرید بوده است. 

به نوشته مارکا، یکی از گزینه‌های اصلی بارسلونا کریشتوف پیاتک، مهاجم جنوا است که در 11 مسابقه رسمی در این فصل 13 گل به ثمر رسانده است. او اولین فصل حضور در سری آ را پشت سر می‌گذارد. قیمت و دستمزد او بالا نخواهد بود و به همین دلیل استعدادیاب‌های بارسلونا او را زیر نظر دارند.

پاکو آلکاسر گزینه دیگر بارسلونا است. او به‌صورت قرضی در بروسیا دورتموند بازی می‌کند ولی دورتموند می‌تواند با پرداخت 23 میلیون یورو، انتقال او را دائمی کند. او در دورتموند خوش درخشیده است، و با این حال اگر بارسلونا به او تضمین بدهد که فرصت بیشتری برای بازی پیدا می‌کند، او ممکن است فصل بعد به نوکمپ برگردد.

نام دیگری که شنیده می‌شود نیکولاس په‌په است که در لیل تا این‌جای فصل هفت گل زده و هفت گل ساخته است. این بازیکن 23ساله می‌تواند در کناره میدان هم بازی کند. او فصل پیش را با 13 گل به پایان رساند.

در نهایت دو گزینه دیگر هم هستند که احتمال انتقال آنها بالا نیست. اولی تیمو ورنر است که در آر بی لایپزیگ بازی می‌کند و این باشگاه از نظر مالی هیچ مشکلی ندارد. دومی هم لائوتارو مارتینس است که اخیرا به اینتر پیوسته است. او فصل پیش در راسینگ آوایاندا در 44 بازی 22 گل زد.

8444