فیگو: انتخاب من بین کریس ورونالدو نازاریو، ستاره برزیلی است

فیگو: انتخاب من بین کریس ورونالدو نازاریو، ستاره برزیلی است

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس فیگو یکی از معدود ستاره های دنیای فوتبال است که توانسته در طول عمر فوتبالی اش هم درکنار رونالدو لوئیس نازاریوی برزیلی به میدان برود و هم همراه با کریستیانو رونالدو در زمین چمن حضور بیابد. او در رختکن رئال مادرید با اسطوره فوتبال برزیل هم تیمی بود و در تیم ملی پرتغال هم تجربه بازی کردن درکنار کریس رونالدو را داشت. البته در زمانی که کریس تازه در ابتدای شکوفایی اش در دنیای فوتبال بود و هنوز به شهرت و آوازه امروزی نرسیده بود.

در نتیجه فیگو می تواند یکی از شایسته ترین افراد دراظهارنظر درمورد این دوبازیکن باشد. اسطوره فوتبال پرتغال حالا در گفتگو با دازن گفته که هردوی این بازیکنان، فوتبالیست های بزرگی هستند. او در پاسخ به سوالی در مورد دو رونالدوی دنیای فوتبال گفت:« بستگی دارد. کریستیانو رونالدو توانایی این را دارد که گلهای بیشتری با ضربه سر بزند ولی هردویشان مهاجمان فوق العاده ای هستند.»

اما اگر فیگو بخواهد یکی از این دو ستاره را برگزیند، انتخاب او روشن است:« از آنجا که کریستیانو همچنان در دنیای فوتبال مشغول بازی کردن است، من می توانم بگویم که رونالدوی برزیلی از لحاظ گلزنی، بهترین بود. ولی هردوی آنها بازیکنانی هستند که در هر تیمی، گلهای زیادی را تضمین می کنند. کافی است تا توپ را به آنها پاس بدهی، خودشان بقیه کارها را انجام می دهند.»

رویارویی مجدد فیگو با بارسلونا

روز ششم نوامبر، لوئیس فیگو در بازی اسطوره های اینترمیلان و بارسلونا، رودرروی تیم کاتالان به میدان خواهد رفت. این بازی، در حقیقت یک مسابقه فوتبال 5 به 5 است که در لومباردیا در شمال ایتالیا برگزار خواهد شد. این مسابقه در زمین فوتبال سالنی وساعاتی قبل از رویارویی دوتیم بارسلونا و اینترمیلان از سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپابرگزار خواهدشد.

حضور لوئیس فیگو درتیم ایتالیایی قطعی شده است و علاوه بر او بازیکنان دیگری مثل خاویرزانتی، کامبیاسو، ژولیو سسار وتولدو برای تیم ایتالیایی بازی خواهند کرد. نام بازیکنانی مثل بلتی، مندیه تا وگابری هم برای حضور درترکیب تیم کاتالان اعلام شده است.

6363