با درخشش براهیم در سیتی- گواردیولا: تمام تلاشمان را برای حفظ براهیم می کنیم ولی تصمیم با اوست

با درخشش براهیم در سیتی- گواردیولا: تمام تلاشمان را برای حفظ براهیم می کنیم ولی تصمیم با اوست

سایت رسمی فوتبالی- در دیدار منچسترسیتی مقابل فولام که با برد 0-2 سیتیزن ها همراه بود، براهیم دیاس ستاره آبی پوشان بود. او در این بازی دو گل به ثمر رساند که اولین گلهای اودر فوتبال حرفه ای اش بود.

همین موضوع سبب شد تا پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی درکنفرانس خبری پایانی بازی درمورد این بازیکن جوان صحبت کند. او در تمجید از براهیم گفت:« همه بازیکنان ما دراین بازی خوب بودند. براهیم دو گل زد و این خیلی مهم است . او هرزمان که بازی می کند در سطح خیلی بالایی ظاهر می شود. براهیم می داند که این رویایی است که ما برای تمام بازیکنان جوان داریم. می خواهیم از جوانان محافظت کرده و به آنها کمک کنیم. این همان کاری است که برای تمام بازیکنان آکادمی سیتی انجام می دهیم. ما می خواهیم براهیم در تیممان بماند، ولی درنهایت این خود او، مدیربرنامه هایش و اعضای خانواده اش هستند که در مورد آینده اش تصمیم گیری می کنند. ما نظر مساعدی درمورد او داریم ولی براهیم باید با استرلینگ، سانه، محرز و برناردو رقابت کند. بعید است که در تیم ما فرصت زیادی برای بازی کردن بیابد ولی او این را از ابتدای فصل می دانست و تصمیم گرفت تا بماند. ما واقعا خوشحالیم که براهیم را در تیممان داریم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا او در سیتی بماند ولی تصمیم نهایی با خود اوست.»


گواردیولا در ادامه گفت:« نمی دانید چقدر سخت است که بازیکنانی مثل براهیم را درخارج از ترکیب اصلی قرار دهید. من معمولا این را می گویم. داشتن چنین بازیکنانی کار کردن برای من را آسان می کند. چون افتخار بزرگی است که چنین بازیکنان باکیفیتی داشته باشی و البته درعین حال خیلی هم سخت است. دانیلو دراین بازی عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. وقتی دلف یا گابریل ژسوس بازی نمی کنند، او با تمام توان جنگید.»

گواردیولا با اشاره به مصدوم شدن دی بروینه دراین بازی گفت:« پزشکان تیم درحال معاینه او هستند. هیچ اطلاع دقیقی درمورد شدت مصدومیتش ندارم.» و با آنالیز عملکرد تیمش دراین بازی گفت:« ما خیلی خوب کار کردیم. فولام تیمی است که بازی کردن در فضاهای کوچک را دوست دارد و ما خوب مقابلشان بازی کردیم. از الان به قهرمانی فکر نمی کنیم و فقط تمرکزمان را روی بازی بعدی قرار داده ایم. این بهترین روش کار است. در بازی بعدی و درطول 90 دقیقه مشخص می شود که آیا ما شایسته صعود به دور بعد خواهیم بود یا خیر.»

6363