دست به کار شدن رئال برای خرید سوسو

دست به کار شدن رئال برای خرید سوسو

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در مدیاست ایتالیا، سران باشگاه رئال مادرید تمایل دارند تا برای خرید سوسو، مهاجم اسپانیایی باشگاه میلان دست به کار شوند. سوسوی 24 ساله تا به اینجای فصل و در ده بازی برگزار شده از رقابتهای سری آ، 4 بار برای روسونری گلزنی کرده و 7 پاس گل داده.  بدین ترتیب او بازیکنی است که بیشترین مشارکت ها در گلهای این فصل فوتبال ایتالیا را داشته و دراین حیث با رکورد کریس رونالدو برابری می کند. البته رونالدو 7 گل زده و 4 پاس گل داده است.

قرارداد فعلی ستاره اسپانیایی میلان درسال 2022 به پایان می رسدو بندجدایی زودهنگام او برای تیم های غیرایتالیایی حدودا 40 میلیون یورو است. در شرایط وبحران فعلی رئال مادرید، آنها به دنبال یک مهاجم تمام عیار در بازار هستند تا بتوانند جای خالی کریس که تابستان به یووه منتقل شده بود را پر کنند.

این درحالی است که سوسو درحال مذاکره با سران میلان برای تمدید قراردادش است و به گفته رسانه های ایتالیایی پرس قصد دارد تا از این شرایط نهایت بهره را ببرد. سوسو هم در واکنش به تمایل احتمالی رئال گفته:« افتخار آمیز است که رئال، بارسا و سیتی دنبالم باشند ولی میلان باشگاه بزرگی است. من هرگز به باشگاه ایتالیایی دیگری هم نخواهم رفت.»

این اولین باری نیست که زمزمه هایی درمورد ابراز تمایل رئال برای جذب سوسو به گوش می رسد. 


از زمان انتقال سوسو به فوتبال ایتالیا این بازیکن 24 ساله 101 بازی برگزار کرده و به 21 گل رسیده و این گلها را با پیراهن دوتیم میلان و جنوا به ثمر رسانده. 

او که سابقه بازی در تیم ملی زیر19 ساله های اسپانیا را داشته درتابستان امسال زیرذره بین لوپتگی هم بود و رئالی ها قصد داشتند تا برای جذبش دست به کار شوند ولی به نظرشان مبلغ درخواستی میلان گران آمد؛ اما حالا شرایط فرق کرده و بحران ناکامی در گلزنی درتیم مادریدی باعث شده تا آنها دنبال یک مهاجم تمام عیار باشند؛ بیل نتوانسته جانشین کریس باشد و فراز ونشیب های آسنسیو باعث شده تا رئالی ها برای خرید سوسو آستین بالا بزنند.

6363