پیش بازی سپیدرود - پارس جنوبی جم؛ برد اول رشتی ها دشت می شود؟

پیش بازی سپیدرود - پارس جنوبی جم؛ برد اول رشتی ها دشت می شود؟

وبسایت فوتبالی- تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 15:30 روز جمعه؛ 11 آبان‌ماه در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فوتبالی، سپیدرود رشت که در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته دهم نمایش جانانه ای را از خود ارائه کرده بود و با گل دقایق پایانی لی اروین تن به شکست داده بود، بسیار مصمم است تا در دیدار مقابل پارس جنوبی بد شانسی خود را در آن دیدار جبران کند. شاگردان علی کریمی پس از آمدن این سرمربی، نمایش متفاوتی را از خود ارائه داده اند و در اکثر دیدار هایی که شکست خورده اند در دقایق پایانی گل خورده اند. البته که کریمی باید برای حل این مشکل اقدام عاجلی کند.

سپیدرودی ها برای این دیدار انگیزه زیادی دارند تا با کسب اولین پیروزی خود در لیگ، وضعیت خود را در جدول بهتر کنند و جواب حمایت همیشگی هوادارانشان را بدهند.

در طرف مقابل پارس جنوبی که در هفته نهم و در دیدار مقابل استقلال خوزستان موفق شده بود پس از دو ماه در رقابتهای لیگ برتر به پیروزی برسد در هفته دهم در خانه خود با نتیجه دو بر دو مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد.

شاگردان تارتار در دیدار های اخیر عموما نمایش خوبی  از خود ارائه کرده اند و اکثرا با امتیاز از زمین مسابقه خارج شده اند. پارس جنوبی در خانه سپیدرود تهدید جدی ای برای شاگردان علی کریمی به حساب می‌آید؛ زیرا این تیم نشان داده است در هر زمین و مقابل هر تیمی توان پیروز شدن و امتیاز گرفتن را دارد.

دو تیم فصل گذشته دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که هردو تیم در خانه خود موفق به شکست حریف شدند. سپیدرود و پارس جنوبی هیچگونه محرومی برای دیدار امروز ندارند.

چهره ویژه: کوروش ملکی سنگربان رشتی ها یک وزنه مهم برای تیمش به حساب می آید. در پیکارهای گذشته این تیم با اینکه تساوی یا باخت حاصل کارشان بوده اما ملکی با عکس العمل های دیدنی خود بارها و بارها مانع باز شدن دروازه تیمش شده. با این حال امروز فرصت مناسبی است تا ملکی دروازه اش را بسته نگه دارد تا شاید در طرف دیگر زمین مهاجمان تیم سپیدرود روز خوبشان باشد و طرفین زحمات یکدیگر را کامل کنند.

سپیدرود رشت - پارس جنوبی جم

جمعه 11 آبان ماه 1397

ورزشگاه سردار جنگل رشت، ساعت ۱۵:۳۰ 

بازی هفته قبل: سپیدرود یک - تراکتورسازی 2 ؛ پارس جم 2 - نفت آبادان 2

رتبه در جدول: سپیدرود با 3 امتیاز در رده آخر جدول و پارس با 13 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

محرومان: دو تیم محرومی برای این پیکار ندارند.

تیم داوری: سعید رحیمی مقدم، رحیم شاهین، امیر مبشر و شاهو اصلانی 

2526