سامان قدوس: اگر برنده جایزه مهاجم سال سوئد شوم آن را به زلاتان می‌دهم

سامان قدوس: اگر برنده جایزه مهاجم سال سوئد شوم آن را به زلاتان می‌دهم

سایت فوتبالی - سامان قدوس درباره شرایط بازی در تیم آمیای فرانسه گفت: شروع خوبی برای من بود، اما در این زمان انتظار بیشتری از خودم داشتم. هنوز تمام چیزهایی را که می‌توانم انجام دهم، نشان نداده‌ام. هر روز به دنبال تطبیق و هماهنگی بیشتر با تیم آمیا هستم. هر چند در هفته‌های اخیر لوشامپیونه نتوانستیم به خوبی کار کنیم و امتیازهایی از دست دادیم، اما خوب خواهیم شد.

ملی‌پوش ایرانی تیم آمیا در رابطه با شکست سنگین تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن در هفته دهم لوشامپیونه فرانسه با نتیجه 5 بر صفر اظهار داشت: از نظر کیفی آنها در دنیای دیگری با آنچه که من پیش‌تر تجربه کرده بودم، هستند. پاری‌سن‌ژرمن تیم فوق‌العاده‌ای است.

وی در واکنش به این پرسش که برخی از بازیکنان تیم آمیا پس از این شکست سنگین درخواست دریافت پیراهن ستاره‌های تیم پاری‌سن‌ژرمن را کرده بودند، گفت: من در میان آنها قرار نداشتم، زیرا به اندازه کافی پس از این شکست خجالت‌زده بودم. ما 5 بر صفر شکست خورده بودیم. در غیر این‌صورت می‌توانستم جرأت کنم از نیمار، امباپه، وراتی و ... درخواست دریافت پیراهن را داشته باشم.

سامان قدوس پیش از پیوستن به تیم آمیای فرانسه در 15 بازی فصل جاری لیگ برتر سوئد 9 گل برای تیم اوسترشوندس به ثمر رساند و در بخش مهاجمان جشن سالیانه فوتبال سوئد یکی از سه نامزد دریافت جایزه است. او با زلاتان ابراهیموویچ از لس‌آنجلس گالکسی آمریکا و اولا تویوونن از تولوز فرانسه رقابت خواهد کرد.

مهاجم تیم آمیای فرانسه در واکنش به نامزدی‌اش در جشن سالیانه فوتبال سوئد که کمتر از 11 روز دیگر برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: نامزد شدن در بخش مهاجم سال فوتبال سوئد یک افتخار عالی است و خیلی خوشحالم. درباره زلاتان ابراهیموویچ باید بگویم شکست دادن او غیرممکن است. او بهترین بازیکن سالیان اخیر فوتبال سوئد و شایسته دریافت هر ساله جایزه است. اگر هم من برنده جایزه شوم، آن را به او خواهم داد!

در هفته اخیر گزارش‌هایی مبنی بر تمایل باشگاه رئال مادرید برای جذب زلاتان ابراهیموویچ منتشر شدند.

سامان قدوس در این رابطه گفت: زلاتان واقعاً برای رئال مادرید ایده‌آل و مؤثر خواهد بود، اما اطمینان ندارم که این انتقال رخ دهد.

ملی‌پوش ایرانی درباره دنبال کردن نتایج تیم اوسترشوندس در لیگ برتر سوئد پس از جدایی‌اش از این تیم خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم بیشتر بازی‌ها را دنبال کنم. پس از جدایی من چند شکست را پذیرا شدند، اما دوباره ثبات پیدا کردند. از بابت شکست‌های تیم اوسترشوندس ناراحت شدم، اما اطمینان دارم در هر شرایطی می‌توانند عملکرد خود را بهبود بخشند.

سامان قدوس در اردوی ماه ژانویه 2017 میلادی با تیم ملی فوتبال سوئد در اردوی آماده‌سازی امارات حضور یافت و بازی هم کرد. چند ماه پس از این اردو ترجیح داد تا پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را به جای سوئد بر تن کند. این در حالی است که امیل کرافت، ملی‌پوش سوئدی و همبازی سامان قدوس در تیم آمیای فرانسه از علاقه‌مندی او برای بازی در تیم ملی فوتبال سوئد خبر داده بود.

مهاجم تیم آمیای فرانسه در واکنش به این مسئله گفت: صادقانه بگویم کمی از حرف‌های امیل کرافت دلخور شدم. در تیم ملی فوتبال ایران همه چیز به خوبی پیش می‌رود و تیم اول قاره آسیا هستیم. ما در حال آماده شدن برای فتح جام ملت‌های 2019 آسیا و بردن آن به خانه هستیم.

1984