پیش بازی پیکان - تراکتورسازی / به دنبال جایگاه پرسپولیس

پیش بازی پیکان - تراکتورسازی / به دنبال جایگاه پرسپولیس

سایت فوتبالی – نبرد تیم های 16 امتیازی لیگ می‎تواند دیداری جذاب باشد.

به گزارش فوتبالی، تراکتورسازی در حالی برای بازی با پیکان به تهران سفر کرده که محمد تقوی هنوز در بازیهای خارج از خانه نتوانسته به برد برسد. او اگر چه در مشهد موفق شد از پدیده یک امتیاز بگیرد و صدرنشین لیگ را متوقف کند اما دو هفته قبل مقابل صنعت نفت در آبادان شکست خورد تا تراکتورسازی برای دومین بازی متوالی در این فصل، نتواند با امتیاز از آبادان خارج شود. قطعا تقوی دوست ندارد، در این زمینه جلوی پیکان هت تریک کند.

نتیجه قبلی: تراکتورسازی هفته گذشته در شرایطی که تا دقیقه 94 مقابل سپیدرود با نتیجه 1-1 متوقف شده بود نهایتا با گل لی اروین حریفش را شکست داد. پیکان هم با ذوب‎آهن به تساوی 1-1 رسید.

تقابل جالب: تراکتورسازی با 15 گل زده پس از سپاهان صاحب دومین خط حمله قدرتمند لیگ است. آنطرف میدان هم پیکان با 4 گل خورده بعد از پرسپولیس صاحب دومین خط دفاعی قدرتمند لیگ است و تقابل مهاجمان تراکتورسازی با مدافعان پیکان، اتفاق جالبی خواهد بود.

وضعیت در جدول: هر دو تیم 16 امتیازی هستند و پیکان در حالی به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی، بالاتر از این تیم در رده چهارم قرار گرفته که یک بازی هم کمتر از تراکتورسازی انجام داده است.

اهمیت برد: هر کدام از دو تیم که برنده شوند جای پرسپولیس را در رده سوم خواهند گرفت هر چند که پیکان با تساوی هم می تواند به رده سوم برسد.

پیکان تهران- تراکتورسازی تبریز- ساعت 15:30 - ورزشگاه شهداء شهر قدس

گروه داوری: علی بای-آرمان اسعدی-مهدی الوندی-جواد محمدی ناظر: محمدرضا فلاح

1984