پیش بازی پدیده - نساجی / تقابل ملی‎پوشان سابق

پیش بازی پدیده - نساجی / تقابل ملی‎پوشان سابق

سایت فوتبالی – پدیده برای ادامه صدرنشینی‎اش در لیگ باید سه امتیاز بازی با نساجی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، پدیده در شرایطی میزبان نساجی مازندران است که صدرنشین لیگ هفته پراسترسی را پشت سر گذاشت. یحیی که هفته گذشته و بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان در اعتراض به مشکلات مالی تیمش، قهر کرده و به مشهد نرفته بود، نهایتا و با قولی که مشهدی‎ها به او دادند  راضی شد که دوباره در تمرینات تیمش حاضر شود. حالا با حضور او طرفداران پدیده می توانند امیدوار باشند که در صورت حل مشکلات مالی تیمشان، روزهای خوب این تیم ادامه داشته باشد.

نتیجه هفته گذشته: پدیده موفق شد در مسجدسلیمان نفت را با یک گل شکست دهد و نساجی هم در خانه مقابل ماشین سازی با تساوی بدون گل متوقف شد.

در انتظار برد دوم: طرفداران نساجی مدتهاست که منتظر دومین برد تیمشان هستند. تیم فوق‎العاده محبوب قائمشهری فقط یک برد دارد و اگر چه نکو و شاگردانش تلاش زیادی برای پیروز شدن در هر بازی می کنند اما تا امروز که خبری از ثبت عدد 2 جلوی تعداد بردهای این تیم در جدول نبوده و باید دید نساجی می تواند بزرگترین شگفتی هفته یازدهم را با بردن پدیده در مشهد رقم بزند؟

تقابل هم تیمی های سابق: قطعا می‎دانید که نکونام و گل محمدی در تیم ملی با یکدیگر همبازی بوده اند و از طرف دیگر این بازی را می توان تقابل بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس هم دانست. البته یحیی سابقه سرمربیگری پرسپولیس را دارد اما نکو فقط به عنوان بازیکن در استقلال حضور داشته.

جایگاه در جدول: پدیده با 23 امتیاز در صدر قرار دارد و نساجی 8 امتیازی تیم چهاردهم جدول است. 

پدیده مشهد-نساجی قائم شهر

جمعه 11 آبان‌ماه 1397 ساعت 16:00

ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

1984