سوارس: طبیعی است بارسا دنبال یک مهاجم باشد؛ من 31 ساله ام

سوارس: طبیعی است بارسا دنبال یک مهاجم باشد؛ من 31 ساله ام

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا از شنیدن اینکه سران باشگاه کاتالان در بازار نقل وانتقالات به دنبال مهاجم جدیدی هستند ناراحت نمی شود.

او در گفتگو باشبکه رادیویی 890 اروگوئه در این رابطه به صحبت پرداخته. سوارس در واکنش به تلاش بارسایی ها برای خرید یک بازیکن پست 9 گفت:« اینکه بارسلونا دنبال یک بازیکن پست 9 باشد، کاملا طبیعی است. من همین حالا 31 سال سن دارم.» 

ستاره اروگوئه ای بارسا در جریان این گفتگو با اشاره به انتقاداتی که در ابتدای فصل نسبت به شرایط فیزیکی اش به گوش می رسید گفت:« یک بازیکن حرفه ای باید بداند که درچه جایگاهی است وچطور باید با انتقادات کنار بیاید و هر زمان که شرایطش خوب نیست، از خودش انتقاد کند. وقتی به من گفتند که من چاق هستم و از فرم وآمادگی ام فاصله گرفته ام، در جریان بازی سوپرکاپ اسپانیا مقابل سویا بود. آن موقع، من تازه روز سه شنبه تمریناتم را شروع کرده بودم و آن بازی شنبه بعدش برگزار شد. قطعا طبیعی بود که کند و چاق باشم؛ آن هم بعد از یک ماه تعطیلات پس از اتمام جام جهانی. ولی بعد از آن ریتم همیشگی ام را دنبال کردم و اوضاع مثل قبل شد.»

بخش بعدی صحبت های سوارس در مورد گلزنی اش در بازی ال کلاسیکو بود:« در بازی های اخیر، به جز بازی با رئال که سه گل زدم، در زمین احساس راحتی می کردم؛ چون حس می کردم که درحال کمک به تیم هستم و به همین خاطر راحت و راضی بودم؛ حتی در شرایطی که خودم به گل نرسیده بودم. همین حس رضایت باعث می شود که احساس آرامش کنی. بحث اینکه گل زده باشی یا نه، بحث دیگری است. همیشه باید با انتقادات کنار آمد. از سوی دیگر هم با تعریف وتحسین ها نباید فکر کنم که بهترین بازیکن دنیا هستم.»


سوارس در بازی اخیر ال کلاسیکو و در غیاب لیونل مسی مصدوم ستاره تیمش بود و توانست با هت تریکی تماشایی نقش پررنگی در برد قاطعانه بارسا در این بازی جذاب ایفا کند.

6363