پوگبا: یوونتوس خانه من است

پوگبا: یوونتوس خانه من است

سایت رسمی فوتبالی - پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، درباره بازگشت به تورین به همراه این در روز چهارشنبه هیجانزده است و مدعی شد که تورین خانه اوست.

به گزارش فوتبالی، بازیکن فرانسوی در سال 2016 از یوونتوس جدا شد تا به اولدترافورد برود. پوگبا درباره بازی با یوونتوس اظهار داشت: " انتظار این اتفاق را داشتم. این دیوانگی بود. در تابستان با برادرم صحبت کردم و به او گفتم که فکر کن با یوونتوس در یک گروه باشیم. این باعث افتخار من است. تورین خانه من است و آن جا جایی است که اولین گلم را به ثمر رساندم. کوادرادو، دیبالا، بونوچی دوستان قدیمی من هستند و هنوز با آنها در ارتباط هستم. ما یک خانواده بودیم بنابراین هنوز در تماس هستیم. وقتی کنار بازیکنانی مانند پیرلو، بوفون، کیه‌لینی هستی فقط هر روز در تمرینات آموزش می بینی. حتی اگر یک بازیکن خوب باشی همیشه می توانی از بازیکنانی مانند آنها درس بگیری. "

پوگبا علیرغم علاقه خود به بانوی پیر مدعی شد که قصد دارد تمام تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز برای منچستریونایتد در این بازی انجام دهد. او اضافه کرد: " لیگ قهرمانان جامی است که همیشه در ذهنم داشتم. هدف من قهرمانی در این رقابت هاست. "

1070