ماتوییدی: همه کنار رونالدو احساس قدرت می کنند

ماتوییدی: همه کنار رونالدو احساس قدرت می کنند

سایت رسمی فوتبالی - بلیس ماتوییدی، هافبک یوونتوس، مدعی شد که حضور کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، در این تیم تاثیر بسزایی داشته است.

به گزارش فوتبالی، شرایط اخیرا برای بانوی پیر خیلی خوب بوده و به گفته ماتوییدی با پیوستن رونالدو بهتر نیز شده است. رونالدو پس از انتقال 105 میلیون پوندی خود از رئال مادرید به یوونتوس، باید خود را در موارد زیادی اثبات می کرد. او نتوانست در سه دیدار ابتدایی برابر کیه وو، لاتزیو و فروزینونه گلزنی کند اما خیلی زود بار دیگر به روند موفقیت آمیز خود بازگشت. او در بازی برابر ساسولو دو گل زد تا طلسم گلزنی خود در ایتالیا را بشکند و حالا در 10 هفته ابتدایی سری آ 7 گل به ثمر رسانده است تا با رکورد 60 ساله جان چارلز در تاریخ یووه برابری کند. 

بلیس ماتوییدی، هم تیمی فرانسوی رونالدو، درباره تاثیر ستاره پرتغالی به آر ام سی اسپرت گفت: " همه ما پس از بازی منچستر و فردای این بازی به شدت خسته بودیم به جز رونالدو. او از زمان که به این جا آمده دیوانه وار تلاش می کند. او بیشتر از هر کس دیگری زحمت می کشد و به من گفته که مجبور است اینطور رفتار کند. به همین دلیل است که او در 33 سالگی الگویی برای همه ماست و انگیزه بیشتری به ما می دهد. تاثیر او تنها به کارهایش در طول هفته محدود نمی شود. همه کنار او احساس قدرت بیشتری می کنند. او قدرت رهبری دارد. "