تمجید ژاوی از لیونل مسی: او می تواند تا 40 سالگی بازی کند

تمجید ژاوی از لیونل مسی: او می تواند تا 40 سالگی بازی کند

سایت رسمی فوتبالی - کاپیتان سابق بارسلونا، ژاوی هرناندز، بار دیگر اعتقاد خود به لیونل مسی، هم تیمی سابقش، را اعلام کرد و مدعی شد که این بازیکن می تواند تا 40 سالگی بازی کند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی رابطه بسیار نزدیکی از زمان حضور ستاره آرژانتینی در بارسا با این بازیکن داشته است. این دو نفر در کنار اینیستا، خط میانی بارسا را به یکی از بهترین خط هافبک های تاریخ تبدیل کردند و موفق شدند 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان بیاورند. مسی از آن زمان خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ در فوتبال مدرن معرفی کرد و هنوز در سن 31 سالگی نشانه ای از افول این دوران وجود ندارد. ژاوی که یکی از پر و پا قرص ترین هواداران مسی است در تمجید از هم تیمی سابق خود به کوریره دلو اسپرت گفت: " لئو یکی از بهترین بازیکنانی است که من کنارش بازی کرده ام. او تنها کسی است که به تنهایی و در هر لحظه ای از بازی می تواند تعیین کننده باشد. "

ژاوی همچنین در گفتگو با رادیو کاتالونیا از مسی به عنوان بازیکن بی نظیر و بدون جایگزین نام برد و اظهار داشت: " گاهی فکر می کنم که او می تواند تا 38، 39 یا 40 سالگی بازی کند. او نیاز چندانی برای عملی کردن این اتفاق ندارد. وقتی پیر می شوید چه چیزی را از دست می دهید؟ سرعتتان؟ خب او سرعت حرکات ذهنی خود را از دست نمی دهد. مسی بی نظیر است. فکر می کنم او می تواند هر جایی که بخواهد بازی کند. او در میانه زمین حضور داشته و در آنجا تاثیرگذار بوده است. او در دفاع هم بوده و دلیل این اتفاق این است که از نظر ذهنی بسیار قوی است. "

1070