میلان 2-1 جنوا: رستگاری روسونری در 90+1

میلان 2-1 جنوا: رستگاری روسونری در 90+1

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تا آخرین دقایق پایانی با تساوی 1-1 به کارشان ادامه می دادند که گل تماشایی الساندرو رومانیولی، سه امتیاز این بازی را نصیب شاگردان گنارو گتوزو کرد.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. سوسو که با پاس هاکان چالهان اوغلو، پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

برتری میزبان بعد از این گل هم ادامه داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 18، روی پاس سوسو، فرانک کسیه گل دوم روسونری را به ثمر برساند اما ضربه او به تور کنار دروازه جنوا برخورد کرد.

پنج دقیقه بعد، نوبت بازیکنان جنوا بود تا اولین موقعیت جدی شان را ایجاد کنند اما ضربه پیاتک راهی به چهارچوب دروازه دوناروما پیدا نکرد.

در ادامه بار دیگر میلانی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در دقیقه 40 باز هم این بازیکنان جنوا بودند که صاحب موقعیت شدند اما ضربه سر رومولو هم نتوانست قفل دروازه میلان را باز کند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم میلانی ها بهتر شروع کردند و چیزی نمانده بود که گونسالو ایگواین در دقیقه 47 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه دیدنی او را دروازه بان جنوا دفع کرد.

در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 56، روی اولین موقعیت جدی اش در نیمه دوم به گل رسید. کوامه که روی پاس پیاتک صاحب موقعیت شده بود، از زاویه بسته ضربه ای زد که توپ بعد از برخورد به پای رومانیولی، کمانه کرد و وارد دروازه دوناروما شد.

بعد از این گل حملات میزبان شدت گرفت و در دقیقه 64، ایگواین بار دیگر صاحب موقعیت شد اما باز هم رادو مانع از گلزنی او شد. 5 دقیقه بعد نوبت باکایوکو بود که روی پاس رودریگس صاحب موقعیت شود اما ضربه او را هم رادو دفع کرد.

فشار حملات میلان ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما باز هم درخشش رادو اجازه باز شدن دروازه جنوا را نداد. در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی به پایان خواهد رسید، میلانی ها سرانجام در وقت های تلف شده به گل رسیدند.

روی یک ارسال به محوطه جریمه، رادو با دفعی ناقص، توپ را به پشت محوطه جریمه در اختیار رومانیولی قرار داد و او هم با یک ضربه والی تماشایی، کار را تمام کرد. با این پیروزی میلان 18 امتیازی شد و تا رتبه چهارم جدول صعود کرد.