ناچو: از نظر ما سولاری مربی موقت نیست

ناچو: از نظر ما سولاری مربی موقت نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری موفق شد در زمین ملیا با 4 گل به پیروزی دست یافته و صعودش را از حالا مسجل کند. وینیسیوس و اودریوسولا ستاره های درخشان رئال برابر ملیا بودند. سولاری در حال حاضر به صورت موقت جانشین لوپتگی شده اما این امید را دارد تا با کسب نتایج خوب در سه بازی آینده، تا پایان فصل، حضورش را قطعی کند.

ناچو در پایان بازی گفت:

« بعد از ال کلاسیکو ساعات و روزهای تلخی را سپری کردیم. نتیجه ای به دست آمد که تصورش را نمی کردیم ولی فوتبال همین است و خوشبختانه خیلی زود یک بازی دیگر پیش رو داشتیم و با انگیزه بسیار بالایی امروز برابر ملیا قرار گرفتیم.

هدف مان کسب یک پیروزی پرگل بود. شکست برابر بارسا به صورت منطقی همواره دردناک است ولی زندگی ادامه دارد و فرصت برای جبران در بازی های آینده خواهد بود.»

تغییر مربی:« تیم پشت لوپتگی بود ولی شانس با او یار نبود. حالا سولاری مربی تیم است و انگیزه بالایی هم دارد. تا حد مرگ با سولاری خواهیم بود و می دانیم که او هم چنین حسی را نسبت به ما دارد.

ما به گونه ای زیر نظر او کار می کنیم گویی مربی موقت نیست. او بازیکن همین باشگاه بوده و تجربه بالایی دارد. سولاری با رئال افتخارات زیادی کسب کرده است. البته تصمیم نهایی با مدیران باشگاه است ولی از نظر ما او مربی بزرگی است.»