جشن هالووین در منزل کریستیانو رونالدو

جشن هالووین در منزل کریستیانو رونالدو

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس تصویری ترسناک از خودش همراه با نامزدش جورجینا و 4 فرزندش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده.

کریس اخیرا و پس از پیشی گرفتن از سلنا گومز، بیشترین فالوور را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد و در حقیقت پادشاه اینستاگرام لقب گرفته است. حالا او به مناسبت جشن هالووین، عکسی از خودش و اعضای خانواده اش را با ماسک های ترسناک مخصوص هالووین در این شبکه اجتماعی منتشر کرده.

در کمتر از نیم ساعت، یک میلیون و سیصد هزار نفر، این عکس را لایک کرده اند. در این عکس کریس در کنار نامزدش جورجینا رودریگس، فرزندشان آلانا مارتینا و اوا و متئو، دوقلوهای کریس و البته کریستیانو جونیور، پسر بزرگتر ستاره پرتغالی دیده می شود. این عکس در خانه لوکس کریس در تورین گرفته شده است.

این در حالی است که زندگی کریس در ماه های اخیر دستخوش داستان های ترسناکی بوده. بازگشایی پرونده اتهام تجاوز او به کاترین مایورگا، دردسر و نگرانی های زیادی را برای این ستاره پرتغالی ایجاد کرده بود ولی او اخیرا اعلام کرده که خیالش از بابت این پرونده راحت است و آن را به وکلایش سپرده و می خواهد در کمال آرامش زندگی اش را دنبال کند.

کریس در حالی این عکس را منتشر کرده که پارسال خبری ازعکس هالووینی ستاره پرتغالی نبود. آخرین بار در سال 2016 بود که او در صفحه توئیتر، عکسی از خودش را در کنار دوستش میگل پایسائو، در جشن هالووین منتشر کرده بود و با جمله «Happy Halloween day» این روز را به هوادارانش تبریک گفته بود. در آن عکس کریس و دوستش میگل آماده رفتن به میهمانی بودند و کلاه گیس و کلاه هایی به شکل خون آشام ها را روی سر گذاشته بودند. حالا و با گذشت دو سال از آن زمان، کریس امسال هم حال و هوای هالویین را این بار در خانه و در جمع خانواده زنده کرده است.

6363