نامزد پدیده سری‌آ: بهتر است پیراهن رونالدو را بشویم!

نامزد پدیده سری‌آ: بهتر است پیراهن رونالدو را بشویم!

سایت رسمی فوتبالی – بی تردید کشیشتوف پیونتک، مهاجم لهستانی جنوا پدیده فصل لیگ ایتالیا بوده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در حال حاضر با 9 گل زده بهترین گلزن فصل سری آ است که همین قضیه باعث شده نگاه های زیادی به مهاجمی جلب شود که تا چند ماه پیش زیاد شناخته نشده بود.

نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت به سراغ پائولینا پروسیک، نامزد پیونتک رفته و با وی مصاحبه ای داشته است. پائولینا در این مصاحبه می گوید:" ما پنج سال پیش در مدرسه با هم آشنا شدیم. در آن زمان او هنوزدرس می خواند و من در یک دفتر کار می کردم. خوشحالم که رابطه خوب ما ادامه دارد. ایتالیایی ها رفتار خوبی با ما داشته اند. در سال 2017 به رم رفتیم. چطور می توان عاشق این شهر نشد؟"

نامزد پیونتک

وی در این باره که آیا دوست دارد که نامزدش به اینتر یا میلان ملحق شود تا در پایتخت ایتالیا زندگی کند هم صحبت کرد:"برای کشیشتوف این سوال خوبی خواهد بود. راستش را بخواهید فکر نمی کردم فوتبال این قدر تاثیر داشته باشد هر چند که همیشه به کشیشتوف باور داشتم. او یک جوان 23 ساله متواضع است. زندگی ما مثل خیلی از زوج های دیگر عادی است."

پائولینا در این باره که آیا پیراهنی که پیونتک از رونالدو به یادگاری گرفته را خواهد شست یا نه هم صحبت کرد:"اگر لباس را نشویم ارزش حسی بیشتری پیدا می کند؟ راستش را بخواهید بهتر است که آن را بشویم!"