درخواست مالکوم برای جدایی از بارسلونا در ژانویه

درخواست مالکوم برای جدایی از بارسلونا در ژانویه

سایت رسمی فوتبالی - مالکوم از ارنستو والورده خواسته تا در صورت ادامه این شرایط مجوز جدایی او از بارسلونا در ماه ژانویه را صادر کند.

به گزارش فوتبالی، این برزیلی ناراضی که موقعیتش به خوبی توسط آرسنال، تاتنهام و اینترمیلان رصد می شود، در تابستان در لحظات آخر پیوستن به رم توسط بارسا هایجک شد و با قراردادی به ابرزش 36.5 میلیون پوند به اسپانیا رفت. اما او از زمان انتقال به بارسا تنها 25 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرده و تنها در یک بازی به صورت ثابت به میدان رفته است. روزنامه کاتالونیایی موندو دیپورتیوو خبر داده که او پس از بازگشت از اردوی تیم ملی برزیل بلافاصله درخواست ملاقاتی با والورده داشته در این جلسه به والورده گفته که نیاز به زمان بیشتری برای حضور در زمین دارد. سرمربی بارسا نیز مدعی شده که او به خوبی تمرین می کند، رفتار حرفه ای دارد و دلیل بازی نکردنش این است که سایر بازیکنان بهتر از او هستند. مالکوم نیز خواسته که در صورت تغییر نکردن این وضعیت مجوز جدایی او در ماه ژانویه صادر شود.

 او از زندگی در بارسلونا لذت می برد و به باشگاه عادت کرده اما از علاقه باشگاه هایی چون تاتنهام و آرسنال آگاه است و ترجیح می دهد به جای نشستن روی نیمکت بارسلونا، خود را در لیگ برتر محک بزند. انتظار می رود این بازیکن در بازی امشب برابر تیم دسته دومی لئونسا در ترکیب ثابت قرار داشته باشد. 

1070