لمپارد: اگر چلسی را شکست دهیم خوشحالی نمی کنم

لمپارد: اگر چلسی را شکست دهیم خوشحالی نمی کنم

سایت رسمی فوتبالی - فرانک لمپارد، سرمربی دربی کانتی، تاکید کرد که اگر تیمش برابر چلسی گلزنی کند یا حتی پیروز میدان شود، او خوشحالی نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، دربی کانتی که در حال حاضر در شش بازی گذشته شکست نخورده و موفق شده در مرحله قبل منچستریونایتد را از دور رقابت ها حذف کند، امشب به مصاف چلسی خواهد رفت. حالا لمپارد باید به باشگاهی بازگردد که 13 سال از عمر خود را در آن گذرانده است. او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت گلزنی برابر چلسی خوشحالی خواهد کرد، گفت: " این کار را انجام نمی دهیم و این آسان است چون به باشگاه احترام می گذارم. وقتی در سال 2014 با پیراهن منچسترسیتی به آنها گل زدم، خوشحالی نکردم و میلیون ها سال دیگر هم این کار را نخواهم کرد. به چلسی احترام می گذارم اما فکر نمی کنم کسی از من انتظار داشته باشد که اینجا بنشینم و بگویم که نمی خواهم چلسی را شکست دهم. "

لمپارد از زمان حضور خود در دربی کانتی فوتبال هجومی را به این تیم آورده و معتقد است که اگر می خواهند چلسی را شکست دهند باید به سختی تلاش کنند. او ادامه داد: " اگر سخت تلاش نکنیم، شکست می خوریم. در جلسه تحلیلی پس از بازی برابر وست برووم، به بازیکنان 4 گلی که دریافت کردیم را نشان ندادم. به آنها نشان دادم که چطور باید توپ را پس بگیریم. "

1070