پورعلی گنجی: شانس آوردم مینیسک پایم پاره نشد/ از 4 هفته دیگر برمی‌گردم

پورعلی گنجی: شانس آوردم مینیسک پایم پاره نشد/ از 4 هفته دیگر برمی‌گردم

وبسایت رسمی فوتبالی- پورعلی گنجی: یک تیم خیلی خوب در پک حضور دارد که با احساس مسئولیت از بازیکنان مراقبت می کند.

به گزارش فوتبالی به نقل از سايت رسمی فدراسیون، مرتضی پورعلی گنجی در گفتگو با سايت فدراسیون درباره مصدوميتش و شرایط فعلی و روند بهبودی را تشریح کرد.

وی در ابتدا گفت: مصدوميت من به اين خاطر شروع شد که من فصل را بدرستی آغاز نکردم. بعد از جام جهانی حدود يک ماه استراحت کردم. ضمن اينکه در اين مدت منتظر پاسخ برایتون بودم تا تمريناتم را به صورت رسمی در اين باشگاه آغاز کنم. من نتوانستم تمرينات خیلی خوبی را به تنهایی انجام دهم و زمانی که به باشگاه جديدم در بلژیک رفتم حدود يک هفته تا ده روز با اين تيم تمرين کردم و اين تمرينات برای آماده سازی من به اندازه کافی مناسب نبود تا بتوانم بازیهای سخت و سنگین آنجا را تحمل کنم.

مدافع تیم ملی در ادامه افزود: ضمن اينکه به خاطر بازیهای سنگين جام جهانی و بدن نا آماده من بعد از این مسابقات، چهار بازی در اين فصل بلژیک انجام دادم و در نهایت در يک تمرين فشرده درون تیمی به دنبال ضربه ای کوچک به لیگامنت پای من آسیب وارد شد.

پورعلی گنجی در ادامه تاکيد کرد: بخاطر اينکه شرایط خوبی در تهران و در پک وجود داشت و به خاطر کادر مجرب اين مرکز اعم از دکتر شهاب، دکتر خانلری و ميکائیل ترجيح دادم به اين مرکز بیایم. در حال حاضر شرایط درمانم را به خوبی در اينجا سپری می کنم و احساس می کنم که شرایط مناسبی در اينجا برای من مهيا بوده و به همين خاطر در اينجا روند بهبودم را آغاز کردم. حالا و پس از گذشت حدود سه هفته بسیار خوب پیش رفته ايم و به اميد خدا تا چهار هفته ديگر به تمرينات باز می گردم.

وی در ادامه در مورد نوع مصدوميت اش گفت: ليگامنت خارجی پای من حدود 50 درصد پارگی داشت. البته شانس آوردم که مینیسک و رباط کناری آن پاره نشد و در صورت بروز اين اتفاق مجبور بودم حدود هشت ماه درمان انجام دهم. اما شکر خدا اين مصدوميت و آسیب لیگامنت من به همين صورت باقی ماند و به سایر بخش های زانوی من سرایت نکرد. در حال حاضر بايد مراقب باشم تا بتوانم طی يک ماه آتی بهبودی کامل را بدست بیاورم.

وی ادامه داد: احساس می کنم يک تيم خیلی خوب در اينجا حضور دارد که با احساس مسئولیت از بازیکنان مراقبت می کند. شرایط و امکانات خوبی در بخش فیزیوتراپی و ریکاوری در اين مکان برای بازیکنان مهيا شده که هر مرکزی ندارد. نشان می دهد که اعضای تيم ملی برای بازیکنان تيم حساب ويژه ای باز کرده و من فکر می کنم که بازیکنان تيم ملی که مصدوم می شوند می توانند به اين مرکز بیايند و از اين امکانات استفاده کند. چرا که همه چیز در کنار هم در مرکز پک وجود دارد. اعم از تيم خوب و مجرب برای رفع مشکلات بازیکنان و هم سالن خوب و مرکز درمانی و فیزیوتراپی مناسب به همراه استخر و خیلی چیزهای ديگر که می تواند شرایط را برای بازگشت بازیکن مصدوم مهيا کند.

پورعلی گنجی در پايان گفت: من از تيم ملی نوجوانان تاکنون در تيم های ملی فدراسیون حضور دارم و خدا رو شکر می کنم که در تيم ملی ما بعد از چند سال همچنين شرایطی توسط کی روش در تيم ملی مهيا شده که بازیکنان بتوانند از امکانات آن استفاده کنند و روند آماده سازی و بازگشت به سطح قبلی ورزش را طی کنند و به طور کامل از مصدوميت رهایی پيدا کنند.

9697