باتیستوتا: کاش بیشتر کنار مارادونا بازی می‌کردم؛ ایکاردی بخت بیشتری در آرژانتین دارد تا ایگواین

باتیستوتا: کاش بیشتر کنار مارادونا بازی می‌کردم؛ ایکاردی بخت بیشتری در آرژانتین دارد تا ایگواین

سایت رسمی فوتبالی – گابریل باتیستوتا می‌گوید لیونل مسی بازیکنی بهتر از کریستیانو رونالدو است، و مائورو ایکاردی بخت بیشتری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی آرژانتین دارد تا گونسالو ایگواین.

این اسطوره فیورنتینا در حال حاضر در ایتالیا است تا فیلم جدیدش، «شماره 9» را تبلیغ کند. از او درباره ایکاردی و ایگواین سوال شد و این بازیکن سابق اینتر گفت: «در آرژانتین، نبردی بین ایکاردی و ایگواین شکل گرفته است. مائورو شانس بیشتری دارد چون جوان است. من او را خیلی دوست دارم، شما او را زیاد در جریان مسابقه نمی‌بینید اما همیشه گل می‌زند. طرفداران اینتر باید خوشحال باشند که او را در تیمشان دارند.»

او سپس به سوال همیشگی مسی بهتر است یا رونالدو پرداخت: «اگر می‌توانستم می‌گفتم هر دو نفر! اما اگر مجبور به انتخاب باشم، مسی را برمی‌گزینم. چون او آرژانتینی است! 

البته جدا از شوخی، کریستیانو خیلی قوی است اما این دو بازیکن با هم متفاوت هستند. مسی بیشتر در جریان بازی حضور دارد. سخت بتوان آنها را مقایسه کرد. رونالدو شخصیت و ذهنیت متفاوتی دارد و مردم این را دوست دارند که او هرگز بازنمی‌ایستد. او می‌خواهد تا جای ممکن گل بزند.»

باتی‌گل اسطوره آرژانتین است، اما امروز 58امین سالگرد تولد بزرگ‌ترین قهرمان ورزش آرژانتین، دیه‌گو مارادونا است. باتیستوتا گفت: «متاسفانه خیلی نتوانستم کنار او بازی کنم. نمی‌دانم من خیلی دیر آمدم یا او خیلی زود رفت، اما از بازی‌هایی که کنار او انجام دادم لذت بردم. ما تجربه‌های زیبایی داشتیم، و همچنین تجربه‌هایی منفی مانند جام جهانی 1994.

برای ما آرژانتینی‌ها، دیه‌گو یعنی فوتبال. من همیشه با نظرات او موافق نیستم، اما او را به عنوان بازیکن و انسان ستایش کرده‌ام چون می‌دانم که او از کجا آمده است.»

8444