محمد غلامی: در ابتدای فصل تیم خوبی را برای سپیدرود نبستند/ اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم

محمد غلامی: در ابتدای فصل تیم خوبی را برای سپیدرود نبستند/ اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم

وبسایت فوتبالی- محمد غلامی، مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ما به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی‌کنیم و می‌جنگیم تا تیم در لیگ برتر بماند.

محمد غلامی در مورد شکست تیمش برابر تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی با تراکتورسازی در تبریز برای هیچ تیمی آسان نیست. ما در این مسابقه برابر تیم پرمهره تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتیم، ولی متأسفانه در حالی که می‌توانستیم امتیاز بگیریم در نهایت شکست خوردیم. وقتی گل مساوی را زدیم خیال کردیم که بازی تمام است و همین هم باعث شد تا گل دوم را بخوریم.

مهاجم سپیدرود با اشاره به وضعیت بحرانی تیمش و اینکه چرا آنها با چنین وضعیتی مواجه هستند، تأکید کرد: در ابتدای فصل تیم خوبی را برای سپیدرود نبستند و همه می‌دانند چه اتفاقاتی قبل از شروع فصل رخ داد. وقتی هم علی کریمی هدایت تیم را بر عهده گرفت، دستش برای تغییرات بسته بود. ما واقعاً شرایط سختی داریم و اتفاقات قبل از شروع فصل، حالا تأثیرش را گذاشته است. با این حال ما از لحاظ فنی پیشرفت کردیم و به هواداران قول می‌دهیم تا تیم را از این شرایط خارج کنیم.

وی در واکنش به اینکه برخی سپیدرود را جزو گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته اول می‌دانند، اظهار داشت: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم. می‌دانیم که الان شرایط سختی داریم، ولی باید خودمان چند برابر تلاش کنیم تا تیم از این وضعیت خارج شود.

غلامی در مورد بازی تیمش با پارس جنوبی در هفته یازدهم لیگ برتر تصریح کرد: بازی سختی در پیش داریم و پارس جنوبی واقعاً تیم باکیفیتی است. ما تا الان بردی در لیگ برتر به دست نیاوردیم و در این بازی باید از جان مایه بگذاریم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. مصدومیت چند بازیکن هم برای تیم ما مشکل‌ساز شده است، ولی امیدوارم اولین برد در لیگ برتر را برابر پارس جنوبی جشن بگیریم.

2526