اعتراض عضو کمیته فنی استقلال: مسائل ریز ما را می بینند، درشت های تیم دیگر را نه!

اعتراض عضو کمیته فنی استقلال: مسائل ریز ما را می بینند، درشت های تیم دیگر را نه!

وبسایت فوتبالی- بهتاش فریبا نسبت به قضاوت ها و آرای کمیته انضباطی علیه استقلال اعتراض کرد

به گزارش فوتبالی، عضو کمیته فنی استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص علت حضورش در تمرین این تیم اعلام کرد: قرار بود هر چند وقت یکی از اعضای کمیته فنی در تمرین استقلال شرکت کند و امروز هم بنده در تمرین تیم شرکت کردم و خوشبختانه شرایط تیم را خیلی خوب دیدم و بچه ها با روحیه و انگیزه بالا تمرین می کردند.

فریبا در ارتباط با این که با حضور در تمرین استقلال به دنبال آنالیز این تیم بوده گفت: خیر، هدف از حضور ما در تمرینات آنالیز نیست و بلکه خیلی دوستانه و جهت کمک به تیم در تمرینات شرکت می کنیم و در کار سرمربی هم دخالت نخواهیم کرد.

وی در خصوص محرومیت وریا غفوری گفت: من نمی دانم چرا همه مسائل ریز استقلال را همه می بینند اما درشت های تیم های دیگر را نمی بینند. الان منتظر هستیم ببینیم اتفاقات بازی پرسپولیس برابر سایپا چه واکنش هایی را از سوی کمیته انضباطی دارد؟ 

فریبا در ادامه افزود: در نبود وریا استقلال فرشاد محمدی مهر را دارد که امروز در تمرین او را خیلی آماده دیدم. خوشبختانه روح الله باقری هم در تمرین آماده بود و می تواند به استقلال کمک کند. در کل همه نفرات خوب بودند و من امیدوار به برتری استقلال هستم.

فریبا در پایان بازی استقلال برابر سایپا را پیش بینی کرد و گفت: استقلال در زمین بد تختی توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در این دیدار هم می تواند تیم برتر باشد چرا که راه برد سایپا را خوب بلد است و نشان داده می تواند این تیم را شکست دهد.

2526