نه یونایتد و نه یووه ؛ زیدان گزینه اصلی هدایت فنرباغچه

نه یونایتد و نه یووه ؛ زیدان گزینه اصلی هدایت فنرباغچه

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه ترکیه ای فوتو مک در گزارشی اعلام کرده که زین الدین زیدان در لیست گزینه های مربیگری باشگاه فنرباغچه قرار دارد. سران این باشگاه اخیرا فیلیپ کوکو را از سمتش برکنار کردند و به دنبال سرمربی جدیدی می گردند.

این سرمربی هلندی شروع ضعیفی با فنرباغچه در رقابت های این فصل لیگ ترکیه داشت و باخت 3-1 تیمش درخانه مقابل آنکاراگوچو صبر مدیران فنرباغچه را به سر آورد و در نهایت منجر به برکناری کوکو از سمتش شد.

فنرباغچه در حال حاضر در رده پانزدهم جدول سوپرلیگ ترکیه قرار دارد و با 2 برد، 3 تساوی و 5 باخت تنها 9 امتیاز از ده بازی اش در رقابت های این فصل لیگ ترکیه کسب کرده است. این بحران ورزشی باعث شده تا مدیران این باشگاه به دنبال توقف این روند باشند و با برکنار کردن کوکو، حالا به دنبال راهکار تازه ای در تیمشان هستند و نام زین الدین زیدان در بین گزینه های هدایت این تیم قرار گرفته است.


زیدان در تابستان گذشته به صورت ناگهانی رئال مادرید را ترک کرد و دیر یا زود به دنیای مربیگری بازخواهد گشت. در عین حال صحبت هایی مبنی بر ابراز تمایل تیم های منچستریونایتد و یوونتوس به جذب این سرمربی فرانسوی وجود دارد. زیدان هم اخیرا در گفتگویی با تی.وی.ایی اسپانیا گفته که به زودی به دنیای مربیگری باز خواهد گشت.

در لیست مربیان مد نظر باشگاه فنرباغچه، علاوه بر زیدان، نام گزینه های دیگری مثل لوران بلان، آرسن ونگر، زیکو، دیوید مویس و لئوناردو ژاردیم هم به چشم می خورند.

6363