پوچتینو: گواردیولا ثابت کرد که لیگ برتر بهترین لیگ جهان است

پوچتینو: گواردیولا ثابت کرد که لیگ برتر بهترین لیگ جهان است

سایت رسمی فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو با تحسین پپ گواردیولا، مربی منچسترسیتی، در آستانه بازی امشب با این تیم مدعی شد که او ثابت کرده که لیگ برتر بهترین لیگ دنیاست.

به گزارش فوتبالی، پوچتینو مدعی شد که گواردیولا پرستیژ را به فوتبال انگلیس آورده است. هرچند شرایط همیشه بین این دو مربی خوب نبود چرا که پوچتینو پس از این که گواردیولا تاتنهام را تیم هری کین خواند، بسیار ناراحت شده بود. اما سرمربی منچسترسیتی خیلی زود از این حرف خود عذرخواهی کرد. پوچتینو نیز با تحسین این مربی مدعی شد که آنها امسال نیز مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند. 

پوچتینو، سرمربی تاتنهام، اظهار داشت: " مهمترین چیز برای من این است که پپ انرژی بسیار خوبی را به انگلیس آورد. او مدیریت و شخصیت خود را به این فوتبال اضافه کرد چون قهرمانی های زیادی با بارسا و بایرن مونیخ به دست آورده بود و یکی از بهترین مربی های دنیاست. او ارزش انگلیس و لیگ برتر را افزایش داد و به بقیه دنیا نشان داد که این کشور بهترین است و بهترین لیگ را در فوتبال دارد. در آخر مربیان متفاوتی چون ساری و پلگرینی امضا و سبک شخصی خود را به این لیگ اضافه کردند. این ارزشمندی لیگ برتر را نشان می دهد. پپ نیز مانند مورینیو یا هر مربی که قهرمانی های زیادی دارد یکی از بهترین مربی های دنیاست. این عالی است. همه مربیان در لیگ برتر، ایتالیا، فرانسه، آلمان، پرتغال یا آرژانتین خوب هستند. برای من مهم احترام گذاشتن است. برای من لیگ برتر بهترین رقابت است و دلایل متفاوتی برای این نظر دارم که یکی از آنها حضور بهترین مربیان دنیاست. "

1070