امباپه: من رهبر پاری سن ژرمن بودم

امباپه: من رهبر پاری سن ژرمن بودم

سایت رسمی فوتبالی - کلیان امباپه پس از کمک به پاری سن ژرمن برای پیروزی برابر مارسی خود را به عنوان رهبر این تیم توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 19 ساله سه دقیقه پس از این که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد موفق شد برای پاری سن ژرمن گلزنی کند. گل دوم دراکسلر در وقت های اضافه پیروزی 2 - 0 پی اس جی برابر مارسی را تضمین کرد. امباپه در کمال ناباوری در ترکیب ثابت حضور نداشت و توماس توخل تایید کرد که این اتفاق به دلیل یک تنبیه انضباطی بوده است چرا که این بازیکن به همراه آدرین رابیو در جلسه پیش از بازی تاخیر داشته اند. ستاره فرانسه مدعی شد که احساس می کند نقش بسیار مهمی در پی اس جی دارد و می خواهد نام خود را در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.

او پس از بازی به کانال پلاس گفت: " تیم به این پیروزی نیاز داشت. تیم های بزرگ به رهبران خود تکیه می کنند و آنها هستند که باید در لحظات سرنوشت ساز تصمیمات تعیین کننده بگیرند. فکر می کنم من می توانم این نقش را بر عهده بگیرم و این کار را انجام دادم. ما باید به حرکت در مسیر درست ادامه دهیم. مارسی نشان داد که آنها تیمی دارند که به خوبی با توپ بازی می کند. وقتی ما به مشکل خوردیم آنها برنامه های زیادی برای بازی داشتند و این به نفع آنها شد. اما ما توانستیم تاثیرگذار باشیم و پیروز میدان شویم. ما جنگنده هستیم. می خواهیم نام خود را در تاریخ به ثبت برسانیم. نباید هیچ بازی ای را دستکم بگیریم. "

1070