چه کسانی در کنار مدیر لستر در سقوط هلیکوپتر جان باختند؟

چه کسانی در کنار مدیر لستر در سقوط هلیکوپتر جان باختند؟

سایت رسمی فوتبالی - ویچای ، مالک لسترسیتی به علت سقوط هلیکوپترش در نزدیکی ورزشگاه این تیم جان باخت اما او تنها فرد حاضر در هواپیما نبود. چهار نفر دیگر نیز در این سانحه فوت شدند که هویتشان را مرور می کنیم: 

اریک سوافر َ(53 سال): خلبان هلیکوپتر بود که البته نقش قهرمان این سانحه را ایفا کرد. تصاویر تولیزیونی نشان می دهد که  ممکن بود این هلیکوپتر به استادیوم برخورد کند و فاجعه بزرگتری رخ بدهد اما او کاری کرد که هلیکوپتر روانه پارکینگ خالی شود. سوافر یک خلبان باتجربه بود که قبلا خانواده سلطنتی انگلیس و شخصیت های مشهور را در بیست سال کارش ج به جا کرده است.

ایزابلا روزا لشویز (46 ساله) : او خلبان و همسر سوافر بوده است. این زوج با هم به کل دنیا سفر کرده بودند و کار کردن با همدیگر را به یک تعطیلات دائمی تشبیه کرده بودند. او اصالتی لهستانی داشته است و یکی از کارمندان سفارت لهستان گفته که خلبان فوق العاده ای بوده است. او در لیست 100 زن لهستانی قرار داشت که توانسته بودند روی جامعه بریتانیا تاثیر بگذارند.

نوسارا سوکنامای (33 ساله) : رفیق ویچای و یکی از نزدیکان وی بود. در مسابقات بانوی شایسته تایلند در سال 2005 دوم شده بود. اکثر بازیهای لستر را تماشا می کرد و با بازیکنان این تیم نظیر واردی و اشمایکل عکس گرفته است.

کاوپرن پونپاره: مرد دست راست ویچای بود. اطلاعات زیادی در موردش وجود دارد. لقب "گلف" را دارد و به خوبی مالک لستر را می شناخت. در صفحه فیسبوکش نوشته که محل زندگی اش در بانکوک بوده است.